صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
در نشست دانشگاهیان با دستگاه‌های اجرایی البرز تأکید شد؛

لزوم همکاری علمی، اجرایی و پیوند دانشگاه و صنعت در مبارزه با کرونا

جلسه کارگروه مرتبط با موضوعات علمی - پژوهشی بیماری کرونا با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان البرز و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و بر همکاری علمی، اجرایی و پیوند دانشگاه و صنعت در مبارزه با کرونا تأکید شد.
کد خبر : 491006

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج، منصوره تجویدی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج صبح امروز (چهارشنبه) در نخستین جلسه کارگروه استانی مرتبط با موضوعات علمی-پژوهشی بیماری کرونا که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان البرز برگزار شد با تشریح اقدامات صورت گرفته در این دانشگاه در مقابله با تشخیص، شیوع و گسترش ویروس کرونا، آمادگی این واحد دانشگاهی را برای همکاری علمی با سازمان‌ها و مجموعه‌های استانی اعلام کرد.


توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نیز هدف از تشکیل این جلسه را ایجاد ارتباط مؤثر صنعت و دانشگاه بیان کرد و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز را امکانات علمی و اجرایی، مرکز تحقیقات مهندسی مواد پیشرفته و فعالیت مرکز تحقیقات مراقبت‌های بالینی و ارتقای سلامت دانشگاه در زمینه حل مسائل مرتبط با سلامت جامعه برشمرد.


حامد ثابت با اشاره به نقش و اهمیت ارتباط هرچه نزدیک‌تر و هماهنگی صنعت و دانشگاه، پیوند این دو نهاد در راستای کنترل بیماری کرونا در استان البرز  را خواستار شد.


در این نشست مباحثی درباره حل مشکلات صنایع در زمان کرونا و نحوه تأمین اعتبارات مالی پروژه‌ها عنوان شد و اعضای حاضر در کارگروه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده توسط سازمان متبوع خود در چند ماه گذشته، آمادگی خود را برای همکاری علمی و اجرایی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج عنوان کردند.


از دیگر موضوعات مورد بحث این جلسه را می‌توان به بررسی و انجام پژوهش‌های اجتماعی در مورد پدیده کرونا، پژوهش‌های فرهنگی و روانشناسی اثرات کرونا، روش‌های تأمین اعتبار مالی اجرای پروژه‌های تحقیقاتی، هدایت مراکز تحقیقاتی به سمت انجام پروژه‌های اجرایی، حل مسائل و انجام پژوهش‌های مورد نیاز استان در حوزه کرونا اشاره کرد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر