صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۲ - ۲۰ آبان ۱۳۹۴

انجام ۵۷۳ پرواز اربعین با نرخ‌های مصوب

معاون عملیات هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه فروش بلیت پروازهای عتبات عالیات به مناسبت اربعین از سوی 8 شرکت هواپیمایی آغاز شده است، گفت: ۵۷۳ پرواز از ۴ تا ۱۸ آذر با نرخ‌های مصوب به مقصد نجف و بغداد انجام می‌شود.
کد خبر : 49005

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد خداکرمی با بیان اینکه پیش از این قرار بود بلیت پروازهای نجف و بغداد با نرخ‌های مصوب و به مناسبت ایام اربعین برای بازه زمانی ۵ آذر تا ۱۸ آذر باشد، افزود: به دلیل افزایش تقاضا این پروازها از ۴ آذرماه آغاز می‌شود.


وی تصریح کرد: پروازهای عتبات توسط ۸ شرکت هواپیمایی ایران‌ایر، تابان، زاگرس، کاسپین، کیش‌ایر، قشم، ماهان و معراج آغاز شده است.


خداکرمی درباره زمان آغاز فروش بلیت‌های دو شرکت هواپیمایی آسمان و نفت نیز ادامه داد: این دو شرکت هواپیمایی باید با فرودگاه‌های نجف و بغداد هماهنگی‌های لازم را انجام دهند که با تکمیل این فرآیند، فروش بلیت این دو شرکت نیز طی روزهای آینده آغاز خواهد شد.


معاون عملیات هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: در ضمن یکی دو مورد تخلف در فروش بلیت توسط متقاضیان گزارش شده است که توسط سازمان هواپیمایی کشوری رسیدگی می‌شود.


وی بیان کرد: تا کنون مجوز ۲۵۵ پرواز فوق‌العاده صادر شده است که ۲۴۱ مجوز پرواز فوق‌العاده برای نجف و ۱۴ پرواز فوق‌العاده نیز برای بغداد است.


خداکرمی تاکید کرد: سازمان هواپیمایی کشوری تهمیدات و هماهنگی‌های لازم را با شرکت‌های هواپیمایی برای فروش بلیت‌های پروازی به عتبات عالیات انجام داده است.


سازمان هواپیمایی کشوری از متقاضیان بلیت سفرهای هوایی درخواست کرد از خرید بلیت از سایت‌های اینترنتی متفرقه که به شرکت‌های هواپیمایی تعلق ندارند، خودداری کرده و در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرقانونی با شماره تلفن‌های ۶۱۰۲۲۳۵۵- ۶۱۰۲۲۰۱۵، پست الکترونیکی shekayat@cao.ir و صندوق پستی ۱۷۹۸-۱۳۴۴۵ دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان هواپیمایی کشوری تماس گیرند.


متقاضیان علاوه بر سایت رسمی شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند با مراجعه و حضور در دفاتر مجاز فروش بلیت هواپیما نسبت به خرید بلیت عتبات اقدام کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر