صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
مدیرعامل شرکت ملی پست:

روابط عمومی باید پویا، موثر و دارای ایده باشد

معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: روابط عمومی نقش موثری در پیشبرد اهداف شبکه دارد به همین دلیل باید پویا، موثر و دارای ایده‌های نو باشد.
کد خبر : 490018

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از شرکت ملی پست، حسین نعمتی در روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی در جلسه‌‌ای که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در جمع کارشناسان روابط عمومی ستاد و واحدهای اجرایی گفت: در فضای کسب و کار امروز، داشتن اطلاعات دقیق در خصوص بخش‌های مختلف مجموعه و همچنین استفاده از فناوری‌ها و دانش فنی روز، نقش بی‌بدیلی در تحقق اهداف و برنامه‌های پیش بینی شده دارد.


وی با تاکید بر اهمیت جایگاه مشتریان، حقوق آنها و استراتژی دو سر برد بین سازمان و مشتریان، تصریح کرد: تاکنون اقداماتی در این زمینه انجام شده است، اما با توجه به گسترده‌تر شدن فضای کسب و کار پست، ضروری است این بخش بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و تعامل روابط عمومی با مشتریان در راستای تامین رضایت مندی آنها، گسترده‌تر شود.


مدیرعامل با اشاره به ضرورت معرفی خدمات و سرویس‌های پستی افزود: روابط عمومی باید در این زمینه اهتمام بیشتری داشته و در مواقع بروز بحران‌ها مانند شیوع ویروس کرونا و اقدامات ضربتی پست مانند توزیع سیم کارت‌های سرپرستان خانوار، نقش پررنگ‌تری در اطلاع رسانی ایفا کند.


نعمتی آموزش کارشناسان روابط عمومی و تجهیز آنها به علم روز اطلاع‌رسانی را یادآور شد و گفت: در حال حاضر در برخی استان‌ها، کارشناسان روابط عمومی چند مسئولیت را برعهده دارند که با توجه به اهمیت مباحث اطلاع‌رسانی، ارتباط با مشتریان و انعکاس اقدامات، عملکرد و دستاوردها ضروری است بیشترین وقت خود را به این موضوعات اختصاص دهند.


معاون وزیر در ادامه به مباحث عمده شبکه اشاره و تصریح کرد: به دلیل هماهنگی دیدگاه‌های تیم مدیریتی، شرکت ملی پست در حال حاضر در بهترین شرایط به سر می‌برد و توانسته گام‌های مثبتی در مسیر تحقق اهداف تعیین شده بردارد.


وی بهبود کیفیت مرسولات، رشد قابل ملاحظه درآمد، افزایش ترافیک پست نامه‌ها و امانت، توسعه خدمات الکترونیک و کاهش قابل ملاحظه بدهی‌ها را بخشی از این موفقیت‌ها عنوان کرد و گفت: اگرچه روابط عمومی در به ثمررسیدن این موفقیت‌ها نقش موثری داشته اما ضروری است با تمرکز بیشتر بر اهداف و برنامه‌های شرکت، انعکاس پیشرفت‌ها، توانمند سازی استارت‌آپ ها و تولیدکنندگان محلی، بیشتر از گذشته در مسیر تحقق اهداف قدم بردارد.


مدیرعامل بهینه سازی سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و کسب و کارها در حوزه‌های اجتماعی را از دیگر وظایف روابط عمومی عنوان کرد.


سرپرست دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست نیز در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در پیشبرد اهداف شبکه، خواستار مشارکت فعالانه‌تر کارشناسان روابط عمومی استان‌ها در این زمینه شد.


حسن عمیدی با تاکید بر ضرورت آموزش‌های روز در زمینه اطلاع رسانی و تبلیغات، گفت: کارشناسان روابط عمومی باید در این حوزه به مدیران خود مشاوره دهند و بازوی اجرایی آنها باشند.


وی حضور موثرتر در فضای مجازی را ضروری دانست و افزود: بستر‌های فعالیت روابط عمومی دائما در حال تغییر است به همین دلیل کارشناسان این حوزه باید دانش خود را به روز رسانی کنند.


انتهای پیام/4144/


انتهای پیام/

ارسال نظر