صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۱۶ - ۱۹ آبان ۱۳۹۴

طرح غربالگری سلامت روستاییان به همت بسیج دانشجویی واحد فلاورجان انجام شد

طرح غربالگری سلامت بانوان روستایی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان در روستاهای سولار، دهک، بوان و مسینه شهرستان شهرضا اجرا شد.
کد خبر : 48940

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست گروه علمی و جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان درباره این طرح گفت: این گروه 46 نفره در قالب 15 گروه دو نفره شامل ماما و پرستار با مراجعه به همه خانه‌های این چهار روستا عمل غربالگری سلامت بانوان را انجام دادند.


اسماء مصلحی افزود: با توجه به سوابق و تجربیات این گروه در طول مدت انجام طرح افزون بر ماموریت پزشکی، نسبت به برگزاری کلاسهای آموزشی، احکام، بازی و ریاضی، خلاقیت و تغذیه فرزندان این خانواده‌ها هم اقدام شد.


وی ادامه داد: اعضاء این گروه علاوه بر معاینه و تنظیم فرم بهداشت بانوان روستایی در صورت نیاز، بیماران را از سوی خانه بهداشت به پزشکان متخصص برای معاینات بعدی معرفی می کردند.


مصلحی در پایان گفت: هر گروه روزانه بطور میانگین 10 خانواده روستایی را معاینه می کرد و در راستای سلامت این روستاییان همت گماشتند که امیدواریم اینگونه فعالیت ها که با هدف کمک به هموطنان انجام می گیرد در بسیج دانشجویی واحد فلاورجان ادمه داشته باشد.





انتهای پیام/

ارسال نظر