صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۳ - ۱۹ آبان ۱۳۹۴
معاون آموزش و پژوهش مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌ احمر:

برپایی ۱۴ کمپ درمانی هلال احمر ایران در مسیر نجف تا کربلا

معاون آموزش و پژوهش مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌ احمر از استقرار 14 کمپ موقت و دائمی بهداشتی - درمانی این سازمان در مسیر و درون شهرهای نجف تا کربلا خبر داد.
کد خبر : 48887

به گزارش گروه اجتماعی آنا، امین‌ رضا طباطبایی در حاشیه دومین روز از برگزاری کارگاه آموزشی بهداشت و ساماندهی تجمعات انبوه و جمعیت متحرک، گفت: از میان 14 کمپ، در 10 کمپ به صورت موقت در مسیر 90 کیلومتری میان نجف تا کربلا به زائران اربعین حسینی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌شود.


وی با توجه به اینکه تمام نیروهای مورد نیاز برای فعالیت در این کمپ‌ها مشخص و آماده اعزام است، اظهار کرد: همچنین با توجه به هماهنگی با مراجع ذی‌ربط عراقی همچون وزارت کشور، بهداشت و درمان و امور خارجه همه نیروهای تعیین شده 10 روز پیش از آغاز اربعین در کمپ‌ها مستقر می‌شوند.


طباطبایی با بیان اینکه در این کمپ‌ها خدمات بهداشتی و درمانی به زائران ایرانی و غیر ایرانی ارائه می‌شود، تصریح کرد: 2 کمپ دائم و 2 کمپ موقت نیز در شهرهای نجف و کربلا با بهره‌گیری از توان 350 نیروی امدادی و بهداشت و درمان از تمام رده‌های هلال‌احمر، آماده خدمت به زائران اربعین حسینی است.


وی خاطرنشان کرد: کمپ‌هایی نیز با همکاری سایر ارگان‌های کشور همچون شهرداری تهران، بسیج جامعه پزشکی و بهداشت و درمان سپاه در برخی مسیرها از جمله «بصره» و «کوت» و مسیرهای منتهی به نجف به کربلا مستقر است.


انتهای پیام/

ارسال نظر