صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۷:۳۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

سازمان لیگ در جستجوی ناقضان ممنوعیت تمرینات

سازمان لیگ با نظارت فدراسیون فوتبال به دنبال تیم‌هایی است که ممنوعیت تمرینات را نقش کرده‌اند.
کد خبر : 488369

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بحث برگزاری تمرینات تیم‌های لیگ برتر فوتبال با توجه به ممنوعیت آن توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا مدتی بعد از تعطیلی تمرینات مطرح شده و کماکان ادامه دارد اما از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هنوز تیمی معرفی نشده است.


در این میان چندین مربی تیم‌های لیگ برتری مدعی هستند که دیگر تیم‌ها تمرینات خود را به صورت مخفیانه دنبال می‌کنند و شرط انصاف نیست که بازیکنان ما انفرادی تمرین می‌کنند و تیم‌هایی هستند که به‌طور پنهانی تمریناتشان را دنبال می‌کنند. این ادعاها در شرایطی مطرح شده که برخی مربیان پا را فراتر نهاده‌اند و مدعی هستند که اسامی تیم‌های متخلف را می‌دانند اما بنا به دلایلی نمی‌خواهند اشاره‌ای به نام آن تیم‌ها کنند.


نگرانی درباره تمرینات گروهی دیگر تیم‌ها که باعث می‌شود تا سطح آمادگی بازیکنان در شرایط مطلوب باقی بماند به دغدغه مهمی برای تمامی سرمربیان تبدیل شده و با توجه به اینکه احتمال آغاز مسابقات از اواسط خرداد  وجود دارد، مسئولان سازمان لیگ تصمیم گرفته‌اند تا با نظارت فدراسیون فوتبال به این موضوع ورود کنند و وضعیت تمرینی 16 تیم لیگ برتری را با دقت مورد بررسی قرار دهند تا احیاناً تیمی ممنوعیت تمرینات را کنار نزده باشد که در آن صورت برخوردهای انضباطی لازم با متخلفان انجام خواهد شد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر