صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۰ - ۱۹ آبان ۱۳۹۴
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌و‌گو با آنا:

برف و باران 25 استان کشور را در نوردیده است/ اجرای عملیات مقاوم‌سازی راه در محور فیروزکوه

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به بارش باران در محورهای مواصلاتی 19 استان کشور گفت: در 6 استان کشور نیز بارش برف و در محور شیبلی در استان آذربایجان شرقی به دلیل مه‌گرفتگی کاهش دید گزارش شده است.
کد خبر : 48788

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد:‌ هم‌اکنون در اکثر محورهای استان‌های مازندران، لرستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز و ایلام بارش باران اعلام شده است.


وی افزود: در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس، کرمان، لرستان، کردستان، کرمانشاه، مازندران، گیلان، قزوین، مرکزی و قم نیز بارش باران گزارش شده است.


سرهنگ رحمانی ادامه داد: در استان آذربایجان غربی محورهای خوی، ماکو، ارومیه و میاندوآب بارش باران جریان دارد.


وی با اشاره به بارش برف در استان اردبیل گردنه صائین، دوراهی دیزین در استان البرز و گردنه صلوات‌آباد در استان کردستان عنوان کرد: در محور اراک - بروجرد در استان مرکزی، ارتفاعات کندوان و هراز در استان مازندران و محور خرم‌آباد به بروجرد در استان لرستان نیز بارش برف گزارش شده است.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: در محور شیبلی در استان آذربایجان شرقی به دلیل مه‌گرفتگی کاهش دید وجود دارد.


سرهنگ رحمانی یادآور شد: تردد در محور فیروزکوه محدوده پل ورسک-گدوک با توجه به اجرای عملیات مقاوم سازی از کنار گذر مناسب امکان‌پذیر است.


این مقام ارشد پلیس راهور با بیان اینکه محور شمشک به دیزین همچنان مسدود است، تصریح کرد: نیمه شب گذشته در محور تکاب به علت بارش برف چند ساعتی را با انسداد راه مواجه بودیم که این مشکل با همکاری عوامل راهداری و پلیس راه برطرف و مسیر بازگشایی شد.


سرهنگ رحمانی با توجه به ناپایداری جو از رانندگان خواست به هنگام سفر و عبور از مسیرهای کوهستانی از تجهیزات ایمنی استفاده کنند زیرا احتمال بارش برف در ارتفاعات کوهستانی وجود دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر