صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۰۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
گودرزی در گفتگو با آنا خبر داد؛

پیشرفت ۸۰ درصدی بازسازی بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بوعلی دانشگاه آزاد اسلامی

مدیر عمران بیمارستان بوعلی دانشگاه آزاد علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از پیشرفت ۸۰ درصدی بازسازی بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بوعلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران خبر داد.
کد خبر : 487618

داود گودرزی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه تاکنون ۸۰ درصد از عملیات عمرانی بازسازی بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بوعلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به پایان رسیده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش آی‌سی‌‌یو بیمارستان بوعلی بسیار قدیمی و دچار فرسودگی شده بود، می‌توانست برای بیماران و کادر درمانی این بخش مخاطراتی به وجود آورد که تصمیم به بازسازی آن گرفته شد.
وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و مسئولان مربوطه بازسازی بخش آی‌سی‌یو آغاز شده و تاکنون روند رو‌به رشدی داشته است.
مدیر عمران بیمارستان بوعلی دانشگاه آزاد علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با بیان اینکه در گذشته تخت‌های این بخش ۹ دستگاه بود، گفت: در طرح جدید بخش آی‌سی‌یو که با مهندسی و استانداردسازی فضای آن طراحی شده تعداد این تخت‌ها به بیش از ۱۵ تخت قابل افزایش است.
گودرزی خاطرنشان کرد: بخش‌های آی‌سی‌یو هر مرکز درمانی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است که این بیمارستان نیز از این قاعده مستثنی نیست و به همین دلیل با انجام محاسبات دقیق مهندسی سعی شده است که این بخش از نظر عمرانی به بهترین شکل ممکن بازسازی و آماده شود.
انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر