صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
شیخیانی در گفتگو با آنا:

جریان اصلاحات در کمای منجر به مرگ قرار دارد

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: به جرئت می‌گویم اگر امروز اصلاح‌طلبی نمرده باشد، اما در کمای منجر به مرگ قرار دارد.
کد خبر : 487001

امرالله شیخیانی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: جریان اصلاحات به هشدارها و نظرات خیرخواهانه توجه و احترام نکردند و از سال 92 به بعد اصلاح‌طلبان خیرخواه کشور، نظام و انقلاب را به جهات مختلف کنار گذاشتند.


وی افزود: طرح‌هایی مانند پارلمان اصلاحات یا شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان از جمله مباحثی است که عده‌ای از مدعیان اصلاحات می‌خواهند از این طریق اصلاح‌طلبی را به‌نام خود کنند.


دبیرکل حزب اصلاح‌طلب مردم با بیان اینکه جمعیتی که شاید به 40 یا 50 نفر هم نمی‌رسد خود را صاحب اصلاحات می‌دانند، گفت: قسمت اعظم شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و شورای هماهنگی، جریان اصلاحات را ملک خود می‌دانند و به دیگران اجازه ورود نمی‌دهند و همین مسئله موجب شکست جریان اصلاحات شده است؛ چون این افراد انطباق کامل را با اصلاح‌طلبی ندارند.


شیخیانی بیان کرد: یکی دیگر از دلایل مهم و تأثیرگذار در شکست جریان اصلاحات، نگاه کاسب‌کارانه سیاسی به اصطلاح سردم‌داران اصلاح‌طلبی است.


وی گفت: به جرئت می‌گویم اگر امروز اصلاح‌طلبی نمرده باشد، اما در کمای منجر به مرگ قرار دارد و مادامی که افرادی مانند عارف و موسوی لاری خود را مالک جریان اصلاحات بدانند، این جریان توفیقی به دست نخواهد آورد.


فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان باید در جریان اصلاحات تحول کامل ایجاد کنند و این تحول و بازبینی باید در حوزه ماهیتی و ساختاری انجام شود.


به گزارش آنا، صادق زیباکلام در یک گفتگو زنده اینستاگرامی درباره روند سیاسی در اصلاح طلبان گفت: اصلاحات تمام شد و مُرد، در دوم اسفند ۱۳۹۸، همه چیز تمام شد، چون کرونا بود نمی‌شد ختم و شب هفت گرفت.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر