صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی:

سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد می‌شود/ آخرین وضعیت آب و هوای کشور در هفته جاری

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: روز سه‌شنبه هفته جاری سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور خواهد شد و تا روز چهارشنبه تمام نواحی واقع در شمال غرب و غرب را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
کد خبر : 486973

صادق ضیائیان در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در ارتباط با وضعیت هوای پایتخت در هفته جاری اظهار کرد: از بعدازظهر امروز بارش‌هایی را در استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، شمال همدان، مرکزی، قم، شمال لرستان، شمال خراسان رضوی انتظار داریم که شدت زیادی نخواهد داشت.


وی در ارتباط با وضعیت هوا در روز یک‌شنبه (فردا) نیز گفت: برای روز آینده بارش‌ها عمدتاً در شمال شرق، استان‌های ساحلی دریای خزر، سمنان، ارتفاعات و مرکز استان کرمان خواهد بود.


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: روز دوشنبه این سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود و تنها بارش‌های محدودی را در استان خراسان شمالی و شمال استان خراسان رضوی خواهیم داشت.


ضیائیان با بیان این‌که روز سه‌شنبه سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال غرب وارد کشور خواهد شد، عنوان کرد: این سامانه در ابتدا استان‌های آذربایجان شرقی و غربی را تحت تأثیر قرار خواهد داد و برای روز چهارشنبه تمام نواحی واقع در شمال غرب کشور و غرب کشور شاهد بارش خواهند بود. انتظار می‌رود این سامانه در روز پنج‌شنبه ضعیف و صرفاً به نوار شمالی محدود شود.


وی در ارتباط با وضعیت هوای پایتخت نیز اظهار کرد: در تهران برای امشب و فردا بارش‌هایی پیش‌بینی می‌شود و پس از آن تا روز چهارشنبه پدیده خاصی را نخواهیم داشت و پس از آن در روز چهارشنبه و پنج‌شنبه مجدداً بارش‌هایی پیش‌بینی می‌شود.


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در پایان در خصوص احتمال آب‌گرفتگی در استان‌های متأثر از بارش نیز گفت: بارش‌های بهاری به‌صورت رگبار و در مدت زمان کوتاه است و حتی بارش‌های کم نیز می‌تواند منجر به بروز آبگرفتگی معابر شود که پیش‌بینی‌های لازم در این خصوص باید انجام گیرد.


انتهای پیام/4105/پ




انتهای پیام/

ارسال نظر