صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۱ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹

وظیفه اجتماعی یکتانت در بحران کرونا

قرنطینه خانگی فرصتی شد تا افراد، بیشتر از قبل به اینترنت روی آورند و برای رفع نیازهای خود از کسب‌وکارهای اینترنتی استفاده کنند.
کد خبر : 486052

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، قرنطینه خانگی فرصتی شد تا افراد، بیشتر از قبل به اینترنت روی آورند و برای رفع نیازهای خود از کسب‌وکارهای اینترنتی استفاده کنند. از طرفی، به دلیل شیوع ویروس کرونا در تمامی کشورهای جهان، مشاغل زیادی متحمل ضررهای جبران‌ناپذیری شدند. یکتانت با هدف انجام مسئولیت اجتماعی خود، از طرفی مردم را به در خانه ماندن تشویق می‌کند و از طرف دیگر، برای رفع نیازهای‌شان از طریق اینترنت، کسب‌وکارهای اینترنتی را در کمپین «در خانه بمانیم» به آن‌هامعرفی می‌کند.


یکتانت و خدمات ویژه در زمان کرونا و قرنطینه


یکتانت به عنوان بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران چند سالی است که به کسب‌وکارها خدمات تبلیغات آنلاین ارائه می‌دهد.


سینا مومنی، مدیر بازاریابی و فروش یکتانت می‌گوید: «ما ماهانه به بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دسکتاپ و موبایل خدمات ارائه می‌دهیم. اما اکنون با توجه به نیاز جامعه به فاصله‌گیری اجتماعی، ما هم در تلاشیم بتوانیم با ارائه پیام «در خانه بمانیم» اهمیت این مساله را به دیگران خاطرنشان کنیم. اکنون قسمت بالای جایگاه‌های تبلیغات یکتانت که همیشه لوگوی یکتانت به تنهاییدر آن‌ قسمتدرجشده بود، لوگوموشنی با عنوان «در خانه بمانیم»قرار داده شده است. این کار دقیقا از روزهای آخر تعطیلات سال نو که قرار بود کسب‌وکارها دوباره فعالیت خود را از سر بگیرند؛ آغاز شد.»
زمانی که شخصی بر روی بنر «در خانه بمانیم» یکتانت کلیک می‎‌کند؛ صفحه‌ای باز می‌شود که یکتانت در آن کسب‌وکارهایی اینترنتی موردنیاز در دوران قرنطینه را به صورت رایگان معرفی می‌کند.


در خانه ماندن پیش‌نیازهایی مانند خرید اقلام سوپرمارکتی، آموزش آنلاین، تفریح و سرگرمی، خدمات بانکداری آنلاین، خدمات حمل و نقل و جابجایی و سرویس‌های تحویل درب منزل دارد و یکتانت با معرفی این کسب‌وکارها به میلیون‌ها کاربر موجود در سیستم خود، سعی دارد شرایط در خانه ماندن را برای آن‌ها آسان‌تر کند.


مومنی در این زمینه می‌گوید: «ما این کسب‌وکارها را به صورت رایگان معرفی کردیم و هیچ هزینه‌ای از مشاغل دریافت نشده است. هدف این بوده که مردم عزیز کشورمان در خانه بمانند و برای رفع نیازهای خود از کسب‌وکارهای آنلاین استفاده کنند.»



تخفیف بی‌سابقه در بهترین نوع تبلیغات


یکی از بهترین نوع تبلیغات آنلاین، تبلیغات ریتارگتینگ است. تبلیغات ریتارگتینگ از نظر نرخ تبدیل به فروش به شدت موثر است و به طور میانگین ۴ تا ۷ برابر دیگر تبلیغات‌ بازدهی دارد. یکتانت برای این نوع تبلیغات نیز در زمان کرونا برنامه‌ی ویژه‌ای دارد. به گفته مومنی: «این نوع تبلیغات سابقا نرخ مشخصی داشت و ما از این هفته کف قیمتی تبلیغات ریتارگتینگ را ۷۰ درصد پایین‌ آورده‌ایم تا کسب‌‌وکارها با استفاده از آن فروش بیشتری را تجربه کنند و سود بیشتری داشته باشند. در شرایطی که کسب‌وکارها از بحران کرونا آسیب دیده‌اند؛ هدف ما از این کاهش قیمت این بود که به کسب‌وکارها کمک کنیم تا بتوانند ضررهای وارد آمده را تا حدی جبران کرده و با افزایش فروشبه پایداری بیشتری دست یابند.»



خدمات‌رسانی یکتانت در زمان قرنطینه خانگی


در دوران قرنطینه خانگی هرکدام از ما در قبال خودمان و دیگر افراد جامعه مسئولیم و برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا لازم است تا حد امکان، در خانه بمانیم.برای عبور از بحران به وجود آمده همه ما باید دست به دست دهیم و با همکاری و کمک به یگدیگر، گذر از این دوران سخت را راحت‌تر کنیم. یکتانت هم همچون دیگر سازمان‌ها، سعی در ایفای مسئولیت اجتماعی خود در قبال جامعه دارد. می‌توانیم با کمک به یکدیگر و احساس مسئولیت نسبت به خود و دیگران، گذر از این بحران را برای همه راحت‌تر کنیم.


علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حضور در کمپین «در خانه بمانیم» و یا استفاده از تبلیغات یکتانت در شرایط بحران می‌توانند به صفحه در خانه بمانیم و روش های تبلیغات یکتانت مراجعه کنند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر