صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۶ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

تأکید فدراسیون فوتبال بر ادامه فعالیت سازمان اقتصادی

فدراسیون فوتبال در خصوص سازمان اقتصادی فوتبال ایران اطلاعیه‌ای صادر کرد.
کد خبر : 485816

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، طرح تشکیل سازمان اقتصادی فوتبال ایران به عنوان یکی از موضوعات مهم همواره مورد توجه فدراسیون فوتبال بوده است. به همین منظور، بسط طرح سازمان اقتصادی فوتبال با در نظر گرفتن برنامه‌ها و چشم‌‌اندازهای مؤثری که می‌تواند برای فوتبال کشور به بار آورد توسط کارشناسان مسئول بازاریابی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار گرفت و در قالب طرح‌های جداگانه‌ای به هیئت رئیسه فدراسیون ارسال و به اتفاق آراء به مورد تأیید هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال قرار گرفت.


در تاریخ نوزدهم اسفندماه سال 97 با پیشنهاد هیئت رئیسه در مجمع عمومی طرح مذکور به تصویب عالی‌ترین رکن تصمیم‌گیری یعنی مجمع عمومی فدراسیون فوتبال رسید و در نهایت در تاریخ هفتم مردادماه سال 98 با پیشنهاد هیئت رئیسه فدراسیون و صدور ابلاغ رئیس وقت فدراسیون، محمد صادق درودگر که سابقه عضویت در هیئت رئیسه سازمان لیگ و مدیر بازاریابی این سازمان بودند به ریاست این سازمان جدیدالتاسیس منصوب شدند.


بر اساس مصوبه مجمع عمومی و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال افزایش دامنه فعالیت‌های اقتصادی فوتبال نیاز به ایجاد چارچوب حقوقی و قانونی جدیدی داشت. این چارچوب طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران در حدود تشکیل شرکت‌ها و قانون تجارت به طور شفافی مشخص شده است. از این رو، سازمان اقتصادی فوتبال به منظور تحقق خواسته‌های قانونی و اقتصادی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در حوزه‌های اقتصادی و بازاریابی در قالب یک مؤسسه غیرتجاری، در تاریخ هفدهم مهرماه سال 98  ثبت شد که هیچ یک از اعضاء آن دارای هیچ سهمی از این سازمان نبودند؛ اما به علت بررسی موضوع در سیر فعالیت سازمان اقتصادی و نیاز به درج شخصیت حقوقی این سازمان در اساسنامه فدراسیون، رئیس سازمان اقتصادی تقاضای اصلاح نام این سازمان با کمیته بازاریابی را در اساسنامه فدراسیون فوتبال مطرح کردند.


این سازمان تاکنون هیچ فعالیت اقتصادی مجزایی انجام نداده است و تنها پیرو وظیفه ذاتی خود مجری و توسعه دهنده فعالیت‌های اقتصادی و بازاریابی فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران بوده است و کلیه قراردادها توسط فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ منعقد شده است. لذا به نظر می‌رسد مطالب درج شده با برداشت‌ها و اطلاعات نادرستی که در اختیار نویسنده  قرار گرفته، منتشر شده که تصویر نادرستی را به خواننده مطلب ارائه می‌دهد. طبیعی است که با توجه به اثرات مثبت و تلاش‌های مؤثر سازمان اقتصادی این سازمان کماکان با قدرت بیشتر و تقویت لازم به فعالیت‌های اقتصادی برای کسب منابع پایدار درآمدی در این فدراسیون مشغول به فعالیت خواهد بود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر