صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۰۲ - ۱۷ آبان ۱۳۹۴

کشف 500 کیلوگرم مواد مخدر در فارس

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس در 24 ساعت گذشته 499 کیلو و 101 گرم انواع مواد مخدر در این استان کشف کردند.
کد خبر : 48481

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل ازمعاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی این استان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فارس، پس از مطلع شدن از ورود یک محموله موادمخدر از استان های همجوار فارس به شهرستان داراب با استقرار در طول مسیر تردد قاچاقچیان، خودرو پژو آردی حامل موادمخدر را در روستای قلاتویه شناسایی کردند.


سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی بیان کرد: پس از تعقیب و مراقبت، ماموران این خودرو را در ورودی شهرستان داراب متوقف و در بازرسی از آن 307 کیلو گرم حشیش کشف و راننده آن نیز دستگیر شد.


وی افزود: همچنین ماموران کلانتری 13عباسیه شیراز، ضمن شناسایی فردی که مبادرت به توزیع موادمخدر می کرد، وی را با یک دستگاه خودرو پژو روآ مشاهده و در بازرسی از این وسیله نقلیه 24 کیلوگرم حشیش کشف و راننده آن را دستگیر کردند.


فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: در عملیات دیگری، ماموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام کنترل و بازرسی خودروهای عبوری در جاده لارستان - بندرعباس به یک دستگاه تریلرمشکوک و آن را متوقف کردند.


گودرزی اضافه کرد: ماموران با استفاده از سگ مواد یاب در بازرسی از این تریلر، شش بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن 55 کیلوگرم و از داخل جیب راننده این وسیله نقلیه یک گرم و 50 سانت هرویین کشف کردند و راننده و سرنشین این خودرو نیز دستگیر شدند.


این مقام انتظامی اظهار داشت: همچنین ماموران انتظامی این شهرستان در عملیات دیگری هنگام کنترل خودروهای عبوری در پاسگاه هرمود باغ این شهرستان به یک دستگاه خودرو پراید شک و در بازرسی از آن 24 کیلو و 500 گرم تریاک کشف کردند.


گودرزی بیان کرد: ماموران کلانتری 19منطقه سعدی در هنگام پاکسازی یکی از محله های جرم خیز شیراز، به یک زن شک کردند و در بازرسی ازکیف دستی همراه او پنج کیلوگرم تریاک کشف شد.


بنا به گزارش دیگری ازمعاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یک محموله موادمخدر توسط دو دستگاه خودرو پراید در اطراف این شهرستان مطلع شدند.


سرهنگ فرج رستمی افزود: ماموران ضمن شناسایی هردو خودرو آنها را در یکی از روستاهای شهرستان داراب مشاهده کردند و ضمن زیر نظر قراردادن قاچاقچیان، پس از تحویل و تحول موادمخدر، برای متوقف کردن خودروها و دستگیری قاچاقچیان وارد عمل شدند.


وی افزود: زمانی که ماموران قصد متوقف کردن خودرو را داشتند، رانندگان دو خودرو بدون توجه به فرمان ایست ماموران اقدام به فرار کردند که پس از مسافتی تعقیب و گریز، هر دو خودرو متوقف و در بازرسی از این وسایل نقلیه 54 کیلو و 600 گرم تریاک کشف شد و رانندگان آنها دستگیر شدند.


فرمانده انتظامی شهرستان داراب اضافه کرد: در عملیات دیگری نیز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از مطلع شدن از


تردد یک دستگاه خودرو سواری حامل مواد مخدر، اقدام به ایجاد چند تیم ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری کردند.


رستمی بیان داشت: پس از متوقف کردن یک دستگاه پراید در بازرسی از آن 29 کیلوگرم تریاک که در کپسول گاز این وسیله نقلیه جاسازی شده بود، کشف شد.


او گفت: خودرو یاد شده به پارکینگ انتقال داده شد و راننده و سرنشین آن دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.


انتهای پیام/

برچسب ها: استان فارس
ارسال نظر