صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۵ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

تغییر تصویر پس‌زمینه قابلیت جدید سرویس ارتباط ویدئویی مایکروسافت

کارشناسان شرکت مایکروسافت قابلیت تغییر تصویر پس‌زمینه را به سرویس ارتباط ویدئویی این شرکت اضافه کردند.
کد خبر : 482299

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از سی‌نت، یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های نرم‌افزار ارتباط ویدئویی مایکروسافت(Zoom) قابلیت تغییر تصویر پس‌زمینه در هنگام ارتباط تصویری با کاربران دیگر است.


مایکروسافت نسخه جدید بروزرسانی نرم‌افزار ارتباط ویدئویی این شرکت را Teams نامیده است. کاربران در هنگام استفاده از این برنامه می‌توانند به سادگی تصویر پشت سر خود را تغییر دهند. در حالت معمولی تصویر پشت سر کاربران نمای واقعی از محل حضور آن‌ها است ولی در نسخه Teams تصویر پس‌زمینه می‌تواند تغییر کند و تصاویری دیگر به جای آن قرار گیرد.


کاربرانی که دوست ندارند تصویر پس‌زمینه خود را تغییر دهند ولی علاقه‌ای به تصویر قابل مشاهده از محیط اطراف خود نیز ندارند به راحتی می‌توانند تنها گزینه تار کردن را انتخاب کرده و تصویر پست سر خود را در هنگام ارتباط ویدئویی تار کنند.



البته هنوز تعداد تصاویر هماهنگ با نرم‌افزار Zoom  بسیار محدود است و نمی‌توان از تصاویر ذخیره شده در رایانه به جای تصویر پس زمینه استفاده کرد. مایکروسافت به کاربران خود وعده داده به زودی توانایی‌های زوم را افزایش داده و شرایط قرار دادن همه تصاویر دلخواه به جای تصویر پس زمینه را فراهم می‌کند.


مایکروسافت در نسخه جدید سرویس ارتباط ویدئویی خود تا حد زیادی از فناوری هوش مصنوعی استفاده کرده و همین موضوع سبب شده است هرگونه مشکل برای برقراری ارتباط با نرم‌افزار Zoom از بین برود. در نسخه Teams کاربران قادراند تنها با با بردن دست خود در مقابل دوربین دستگاه یا گفتن دو کلمه «پایان جلسه» به طور کامل ارتباط خود را قطع کنند.


انتهای پیام/4144/


انتهای پیام/

برچسب ها: مایکروسافت
ارسال نظر