صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۳۷ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
شورای مرکزی مسلمانان آلمان:

مسلمانان برای مقابله با شیوع کرونا به کمک مردم آلمان بشتابند

شورای مرکزی مسلمانان آلمان در فراخوانی از همه مسلمانان خواست تا برای مقابله با شیوع کرونا به یاری مردم این کشور بشتابند.
کد خبر : 481858

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، شورای مرکزی مسلمانان آلمان در فراخوانی از پزشکان و پرستاران مسلمان برای حضور در بیمارستا‌ن‌ها و مراکز درمانی آلمان دعوت کرد. 


در این فراخوان از همه پزشکان و پرستاران بازنشسته و همچنین دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی مسلمان خواسته شده است تا در بحران کرونا به بیمارستان‌های آلمان کمک کنند.


«آیمان مازیک»، رئيس شورای مرکزی مسلمانان آلمان گفت: بیمارستان‌‌ها و مراکز درمانی آلمان به دلیل شیوع سریع ویروس کرونا و افزایش عفونت‌ها به شدت نیازمند کادر پزشکی داوطلب هستند. ما می‌خواهیم در این بحران اجتماعی به دولت و مردم آلمان کمک کنیم.


وی افزود: از پزشکان و پرستاران مسلمان که بازنشسته شده‌اند و همچنین دانشجویان مسلمان در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی خواسته‌ایم تا برای کمک به جامعه آلمان اعلام آمادگی کنند. خوشبختانه در این مدت کم بازخوردهای خوبی از جامعه مسلمانان داشته‌ایم.


به گفته مازیک، تمام افرادی که داوطلب کار در بیمارستان‌های آلمان هستند می‌توانند با ارسال ایمیل به شورای مرکزی مسلمانان آمادگی خود را برای کار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اعلام کنند. سپس این افراد به مسئولان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در ایالت‌های مختلف معرفی و به تدریج در مناطق مختلف به کار گرفته خواهند شد.


رئیس شورای مسلمانان آلمان تصریح کرد: ما می‌خواهیم که کادر درمانی آلمان تقویت شود تا بتوانیم از این بحران خارج شویم. ما مسلمانان دعا می‌کنیم که خداوند متعال پشتیبان کشور و کادر درمان آن باشد.


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

برچسب ها: آلمان کرونا
ارسال نظر