صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۳۲ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹

حمایت صندوق کارآفرینی امید از شرکتهای تعاونی تولید کننده محصولات مقابله با کرونا تا سقف یک میلیارد ریال

دکتر نوراله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از حمايت تسهیلاتی از واحدها و كارگاه هاي توليدي خرد و كوچك و خانگي توليدكننده محصولات بهداشتي و پزشكي جهت مقابله با ویروس کرونا تا سقف یک میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر : 481153

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، نوراله زاده اظهار داشت: از اسفند سال گذشته بسیاری از واحدهای تولیدی مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید که در زمینه تولید محصولات بهداشتي و پزشكي جهت مقابله با ویروس کرونا نظیر محصولات بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده، پوشاک بیمارستانی، ماسک، تخت های بیمارستانی و... فعالیت می کردند شناسایی شدند و جهت حمایت از افزایش تولیدات این واحدها تسهیلات جدیدی به آنها اختصاص داده شد.
وی افزود: برخی از این واحدها که در زمینه تولید پوشاک فعالیت داشتند با شیوع ویروس کرونا فعالیت خود را به سمت تولید ماسک های بهداشتی و لباس های بیمارستانی جهت کادر درمانی که در خط مقدم مقابله با این بیماری قرار دارند، تغییر دادند.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید اظهار داشت: سایر واحدهای توليدي در این بخش ها نیز تا سقف یک میلیارد ریال براي هر واحد، با نظارت كميته استاني كرونا و نظام سلامت استان و فرمانداري ها می توانند از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید بهر مند شوند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر