صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
رئیس واحد شیراز:

توسعه فرهنگ ورزش از نیازهای اساسی سلامت هر جامعه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز توسعه فرهنگ ورزش را از نیازهای اساسی هر جامعه دانست و توجه به این امر را از اولویت‌های اصلی و مهم دانشگاه برشمرد.
کد خبر : 4811

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حمزه سارویی در اختتامیه مسابقات فوتسال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس که به میزبانی واحد شیراز برگزار شد، درباره فرهنگ ورزش و تاثیر آن در زندگی فرد و سلامت جامعه گفت: خوشبختانه نگاه مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به ورزش نگاه ویژ‌ه‌ای است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز خاطرنشان کرد: حوزه معاونت ورزش که سکان آن در دست دکتر دادگان قرار دارد، فردی است که ورزش را خوب می‌شناسد و می‌فهمد و علاقه ویژه‌ای به بسط و گسترش ورزش در دانشگاه آزاد دارد و اعتقاد وی بر این است که گسترش ورزش در بین دانشجویان باعث تقویت روح و جسم آنان شده و یک کار هدفمند فرهنگی است.


وی با توجه به تاسیس نخستین باشگاه ورزشی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی در آینده‌ای نزدیک افزود: این امر به نوبه خود موجب پیشرفت دانشجویان در اکثر رشته‌های ورزشی و بالفعل شدن استعداد‌های ورزشی آنان خواهد شد.


سارویی از تاکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه فرهنگ ورزش سخن گفت و یادآور شد: ورزش می‌تواند راه حل مناسبی برای غلبه بر ناهنجاری های اجتماعی جامعه باشد و باید به این موضوع نگاه ملی داشته باشیم؛ یکی از راه های غلبه بر ناهنجاری های اجتماعی توسعه ورزش همگانی بوده و به طور کلی ورزش برای سالم سازی جامعه و توسعه اجتماعی و فرهنگی جامعه مکمل بسیار خوبی است.


وی اظهار کرد: خوشحالیم که استان فارس نیز در حوزه ورزش دارای جایگاه خوبی است و در رشته‌های مختلف ورزشی دانشجویانی نظیر امید نوروزی قهرمان کشتی فرنگی جهان و المپیک و ساره جوانمردی قهرمان تیراندازی پارالمپیک در مقاطع کار‌شناسی ارشد و کار‌شناسی در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.


به گزارش آنا، در پایان این مسابقات، تیم بانوان واحد مرودشت به قهرمانی رسید و تیم های لامرد و شیراز به ترتیب دوم و سوم شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر