صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۲ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
مدیرکل حقوقی بنیاد برکت:

خط ارتباطی مشاوره حقوقی به‌صورت مجازی راه‌اندازی شده است/ ارائه خدمات مشاوره حقوقی غیرحضوری و رایگان به مردم

مدیرکل حقوقی بنیاد برکت گفت: با توجه به شرایط پیش‌آمده در اثر بیماری کرونا که در خانه ماندن مردم ضرورت یافته است بنیاد برکت با همراهی حقوقدانان جهادی و بسیجی خدمات مشاوره حقوقی رایگان و غیرحضوری ارائه می‌دهند.
کد خبر : 480379

بنیامین شکوه فر در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی و قضایی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا گفت: با توجه به شرایط پیش‌آمده در اثر بیماری کرونا که در خانه ماندن مردم ضرورت یافته است در امور حقوقی بنیاد برکت با همراهی حقوقدانان جهادی و بسیجی در ارتباط با این بنیاد تصمیم گرفتیم تا ما هم به‌نوبه خود بخشی از نیاز مردم به مشاوره حقوقی و خدمات مرتبط با آن را برطرف کنیم تا اگر کسی نیاز به مشورت حقوقی داشت از مراجعه حضوری بی‌نیاز شود.


وی افزود: چندین حوزه پر مراجعه حقوقی از قبیل حقوق کار (کارگر و کارفرما)، بیمه تأمین اجتماعی، حقوق شرکت‌ها و اسناد تجاری و اختیارات مدیران و اعضای هیئت‌مدیره، حقوق قراردادها و حقوق تجارت الکترونیک و مالکیت فکری را برگزیدیم و کار را با ۳۰ نفر از وکلای جهادی که برای این فعالیت اعلام آمادگی کردند آغاز کردیم.


مدیرکل حقوقی بنیاد برکت ادامه داد: با همکاری مجموعه جهادی و خیریه توانا در طول ۴ روز گذشته که ارائه مشاوره رایگان به مردم راه‌اندازی شده، مجموعاً به ۲۳۰ نفر به‌صورت مجازی و در شبکه‌های اجتماعی این مشاوره رایگان ارائه شده است.


وی توضیح داد: نحوه کار به این صورت است که سؤالات رسیده از طرف مردم بین وکلایی که در طرح حاضر هستند توزیع‌شده و ظرف مدت‌زمانی محدود پاسخ این پرسش به‌طرف مشاوره گیرنده ارائه می‌شود. در برخی موارد اگر پرسشی پیرامون پاسخ ارائه شده از طرف وکلا وجود داشته باشد مشاوره تکمیلی ارائه شده و حتی در مواردی هم بوده است که لوایح موردنیاز شخص سؤال‌کننده هم تنظیم‌شده و در اختیار وی قرار گرفته است.


شکوه فر افزود: ارائه خدمات مشاوره رایگان حقوقی تا پایان قرنطینه برنامه‌ریزی شده بود اما با توجه به احساس ضرورت ارائه بیشتر این خدمات تا اطلاع ثانوی خدمت‌رسانی مشاوره رایگان حقوقی در اختیار مردم خواهد بود و هم‌وطنان می‌توانند با ارسال پیام و پرسش حقوقی خود به نام کاربری beshlaw@ در پیام‌رسان اجتماعی در کوتاه‌ترین زمان پاسخ لازم را دریافت نمایند.


وی یادآور شد: در حال حاضر در شرایط ویژه‌ای قرار داریم و لازم است که تک‌تک آحاد مردم از توانمندی‌های خود برای رفع گوشه نیازهای هم‌وطنان استفاده کنند تا بتوانیم با سربلندی و به‌سلامت از این وضعیت خاصی که دنیا را درگیر خودش کرده و به‌تبع کشور ما هم به آن دچار شده است خارج شویم. به همین منظور حقوقدانانی که آمادگی مشارکت در این طرح را دارند می‌توانند با ارسال پیام به حساب کاربری beshlaw@ در پیام‌رسان اجتماعی با ما در این طرح همراه شوند.


انتهای پیام/4145


انتهای پیام/

ارسال نظر