صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۲ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۹

دلفیناریوم برج میلاد تعطیل شد

روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد که فعالیت دلفیناریوم این مجموعه به‌صورت کامل متوقف و خاتمه قرارداد به پیمانکار مربوطه ابلاغ شده است.
کد خبر : 480279

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در ادامه انتشار برخی خبرها در فضای مجازی مبنی بر نامساعد بودن حال کاسیا، روابط عمومی برج میلاد طی اطلاعیه ای اعلام کرد: علیرغم ابلاغ خاتمه همکاری، بدلیل تعطیلات و شرایط اضطراری ناشی از شیوع ویروس کرونا، پیمانکار مربوطه جهت انتقال دلفین و شیر دریایی دلفیناریوم برج میلاد با مشکلاتی مواجه است که امید می رود با همکاری دوستداران و سازمان محیط زیست و سایر دستگاه های ذیربط این امر در اسرع وقت تحقق یابد.


در حال حاضر هیچ محدودیتی برای بازدید کارشناسان سازمان محیط زیست و NGO های صاحب صلاحیت و سایر دستگاه های مرتبط از شرایط این دلفین و کمک به انتقال آن و تعطیلی این دلفیناریوم به منظور تغییر دائمی کاربری آن وجود ندارد.


در همین راستا،  روز یکشنبه دهم فروردین ماه مدیر کل دفتر حفاظت از زیست بوم های دریایی و سواحل دریایی به اتفاق تعدادی از کارشناسان سازمان محیط زیست با حضور در محل این دلفیناریوم ضمن بازدید از شرایط نگهداری، وضعیت جسمی و تغذیه این دلفین را بررسی نمودند و مقرر گردید تا برای تسریع در انتقال دلفین برنامه ریزی و اقدامات لازم صورت پذیرد. 


در پایان این اطلاعیه، روابط عمومی برج میلاد اعلام کرده است که مدیریت برج میلاد نیز همانند بسیاری از فعالان محیط زیست نگران وضعیت روحی و جسمی این دلفین بوده و با توجه به محدودیت‌ها و شرایط ویژه‌ای که در پی شیوع ویروس کرونا در جهان پیش آمده، جهت انتقال این دلفین و شیر دریایی توسط پیمانکار و تغییر دائمی کاربری این مجموعه، دست یاری همه فعالان و مدیران محیط زیست را به گرمی می فشارد.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

ارسال نظر