صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۷ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
حسین شهریاری:

مشکلات اقتصادی سبب کندی در رشد موتورسواری و اتومبیلرانی شده است

نایب رئیس سابق کنفدراسیون اتومبیلرانی آسیا گفت: برخی موضوعات از جمله بحث اقتصادی و مدیریتی موجب شده تا رشد رشته موتورسواری و اتومبیلرانی با سرعت کندی انجام شود.
کد خبر : 480207

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، حسین شهریاری مدیر عامل شرکت ایران کاوه و نایب رئیس سابق کنفدراسیون اتومبیلرانی آسیا با حضور در دفتر مازیار ناظمی، سرپرست فدراسیون به دیدار و گفتگو با وی و شهزاد کیانی پرداخت.


شهریاری در مورد این دیدار اظهار کرد: به فدراسیون آمدم تا خدمت ناظمی تبریک گفته و تجربیات خود را در اختیار وی قرار دهیم. ناظمی آمده تا یک کار زیربنایی انجام دهد و تغییرات جدیدی اعمال کرده که امیدوارم این اقدامات موجب شود تا شور و شوقی دوباره به فدراسیون بیاید.


وی ادامه داد: این رشته محدودیت‌هایی دارد که به قوانین کشورمان مربوط می‌شود. از طرفی فرصت‌های زیادی پیش روی این فدراسیون است از جمله اینکه ما ظرفیت‌های جوان زیادی در کشورمان داریم. ضمن اینکه امکانات و بحث‌های زیربنایی خوبی در سراسر کشور وجود دارد. همچنین رئیس هیئت‌های خوبی هم در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند، اما برخی موضوعات از جمله بحث اقتصادی و مدیریتی موجب شده تا رشد این رشته با سرعت کندی انجام شود.


شهریاری که در پرونده مدیریتی خود سابقه مدیرعاملی باشگاه نفت و قائم مقامی باشگاه سایپا را دارد، خاطرنشان کرد: با مدیریت درست می‌توان به خوبی از شرایط استفاده کرد و شوق دوباره به فدراسیون بازگرداند. امکانات و تجهیزات اولیه از جمله خودرو و موضوعات نرم‌افزاری با افزایش قیمت روبرو شده و تهیه این امکانات برای همه جوانان آسان نیست و می‌طلبد که فدراسیون با شناخت درست جوانان شایسته کمک‌هایی را برای آن‌ها در نظر بگیرد.


شهریاری افزود: آموزش رانندگی حرفه ای، آموزش موتورسواری حرفه ای از جمله اقداماتی است که فدراسیون می‌تواند به خوبی انجام دهد. درست است که این اقدامات نیازمند هزینه است، اما فدراسیون می‌تواند کمک گرفتن از حامیان مالی این هزینه‌ها را تأمین کند. از طرفی علاقه‌مندان بیشتری هم جذب می شوند و زیرساخت های مختلف هم مورد استفاده قرار خواهند گرفت. استفاده از پتانسیل‌ها نیازمند مدیریت خوب است.


نایب رئیس سابق کنفدراسیون اتومبیلرانی آسیا گفت: کمک گرفتن و هماهنگی با خودروسازان هم از جمله راهکارهایی است که فدراسیون می‌توان به وسیله آن‌ها به اهداف خود برسد. هماهنگی با خودروسازان کمی زحمت دارد و سخت است، در شرایط فعلی جذب بخش خصوصی به خصوص تولید کنندگان داخلی به منظور مشارکت و حمایت از رشته موتورسواری و اتومبیلرانی سخت ولی امکان‌پذیر است. من شک ندارم ناظمی می‌تواند با بهره‌گیری از برخی راهکارها فدراسیون را به اهدافش برساند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

برچسب ها: مازیار ناظمی
ارسال نظر