صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۶ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۳

برگزاری جشنواره میان استانی نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد یادگار امام(ره) شهرری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری گفت: نخستین جشنواره میان استانی نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.
کد خبر : 4801

دکتر سید فرج الله موسوی در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: جشنواره میان استانی نشریات دانشگاه آزاد اسلامی برای نخستین بار در بین چهار استان تهران، البرز، قزوین و سمنان به صورت مشترک برگزار می‌شود که میزبانی این رویداد فرهنگی را این واحد دانشگاهی از تاریخ ۱۰ تا ۱۲ اسفند جاری بر عهد دارد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگارامام خمینی (ره) شهرری با قدردانی از معاونت فرهنگی و اجتماعی این واحد بر برگزاری هرچه باشکو‌تر این جشنواره تاکید کرد و افزود: امیدوارم هر سال شاهد برگزاری مطلوب و پربار‌تر شدن فعالیت نشریات دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها باشیم.


وی یادآور شد: این جشنواره یکشنبه ۱۰ اسفند در تالار هنری شهید آوینی واحد یادگارامام (ره) شهرری افتتاح و آئین اختتامیه آن نیز ۱۲ اسفند برگزار و در این مراسم از نشریات بر‌تر دانشگاهی قدردانی به عمل خواهد آمد.



به گفته دبیر این جشنواره، کشف، پرورش، توانمندسازی و تشویق دانشجویان و بسترسازی مناسب برای تعامل بیشتر بین مدیران مسئول نشریات دانشگاهی یکی از اهداف برگزاری این جشنواره بوده که در سه زمینه فرهنگی – اجتماعی، نماز، قرآن و عترت و کانون‌ها و تشکل‌ها در معرض ارزیابی هیأت داوران قرار می‌گیرد و به نفرات برتر تندیس جشنواره، لوح سپاس و جایزه نقدی پنج میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت.


حسین رفیعی، دارا بودن مجوز نشریه، چاپ در بازه زمانی مهر 92 تا دی 93 را از شرایط شرکت در این جشنواره برشمرد و به خبرنگار آنا گفت: علاوه بر جوایز نشریات برتر به تمامی شرکت کنندگان لوح یادبود و به بهترین غرفه به لحاظ چیدمان و غرفه آرایی هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.


دبیر جشنواره میان استانی نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: مراسم اختتامیه جشنواره با حضور مسئولان، مدیران فرهنگی واحدهای دانشگاهی و سخنرانی حجت الاسلام دکتر طه هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و اهداء جوایز برگزیدگان در سالن اجتماعات واحد یادگار امام (ره) برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر