صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۶ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا

قلی‌پور: اعتماد آیت‌الله هاشمی به جوانان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را پویا کرده است

رئیس واحد بابل بیانات آیت‌الله هاشمی در شصت و نهمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه را سرنوشت‌ساز خواند و گفت: اندیشه و تفکرات وی نسبت به جوانان و دانشجویان موجب پویایی و نشاط دانشگاه آزاد اسلامی شد.
کد خبر : 4799

حجت الاسلام حسن قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، رهنمود‌های آیت الله هاشمی درباره کمک به دکتر جاسبی برای ثبت تاریخ دانشگاه، ایجاد رشته آینده پژوهی، تلاش برای رفع مشکلات دانشجویان و توجه به موضوعات فرهنگی در دانشگاه را نشان از درایت و هوشمندی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی دانست و اظهار کرد: ما باید همگام با مجامع بین المللی در حوزه علم و دانش به سمت جلو حرکت کنیم، تا در زمینه تولیدات علمی و پژوهشی از آنان عقب نمانیم.


رئیس واحد بابل بارز‌ترین مزایای شخصیتی آیت‌الله هاشمی را توجه به مسایل فرهنگی، جوانان و دانشجویان دانست و بیان کرد: ایشان اعتماد و اعتقاد زیادی به قشر جوان دارد و پیشرفت و سربلندی جامعه و آینده دانشگاه را در گروه خلاقیت و نوآوری دانشجویان می‌داند.


قلی‌پور استفاده از خرد جمعی و مشورت برای تحقق برنامه‌های راهبردی دکتر میرزاده را امری ضروری برشمرد و افزود: روسای واحد‌های دانشگاهی با بهره گیری از توانمندی و ظرفیت‌های موجود در دانشگاه باید برای توسعه دانش، فرهنگ و اقتصاد در دانشگاه آزاد اسلامی با رئیس دانشگاه همدل، همگام و همراه باشند.


وی افزود: مدیریت و تفکرات دکتر میرزاده تحولات بنیادین در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد کرده، مخصوصأ توسعه تحصیلات تکمیلی در سال جاری منشاء تحول در سطح دانشگاه آزاد اسلامی کشور شده است، همچنین اجرای طرح‌های فرهنگی ماندگار و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و تجاری‌سازی تحقیقات از مهم‌ترین برناهه‌های وی است که باید با همکاری استادان، دانشجویان و مدیران در دانشگاه آزاد اسلامی عملیاتی شود.


رئیس دانشگاه آزاد بابل تأکید کرد: اساسی‌ترین کار دانشگاه آموزش و پژوهش است، وظایف استادان خبره در این دو حوزه بسیار مهم و حیاتی است.


قلی‌پور با توجه به اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: شصت و نهمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه دستاوردهای بسیار مهم تاریخی داشت. شرکت روسای واحد‌های دانشگاهی در کمیسیون‌ها و تدوین برنامه و طرح‌های ارائه شده در کمیسون شناخت مدیریتی و علمی آنان را بیشتر و کارآمدی‌تر کرد و شجاعت و تدبیر ویژه‌ای به روسای واحد‌ بخشید.


انتهای پیام/

ارسال نظر