صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در بازدید مدیر شبکه پنج از برنامه مطرح شد؛

«شهربازی» تبلیغی برای دور هم جمع شدن خانواده به منظور بازی کردن/ با برنامه‌ای خانوادگی طرف هستیم

مدیر شبکه پنج سیما در بازدید از پشت صحنه برنامه زنده «شهربازی» به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی، کارگردانی امیر اصانلو و سردبیری افشین صادقی‌زاده ضمن اشاره به خانوادگی بودن این برنامه از تولید برنامه در فصل‌های متعدد خبر داد.
کد خبر : 479871

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، سعید اشناب؛ مدیر شبکه پنج سیما در بازدید از استودیو برنامه «شهربازی» به استراتژی این شبکه در تولید برنامه‌های سرگرمی و مسابقه اشاره کرد و گفت: آرزوی هر رسانه‌ای این است که مخاطبان بیشتری داشته باشد. در دنیای امروز شرط پربیننده شدن یک برنامه هم مشارکت هرچه بیشتر مخاطبان با آن است به‌گونه‌ای که مخاطب در محتوا، خروجی و نتیجه کار سهم داشته باشد. ما هرچقدر بیشتر از دنیای بازی‌ها استفاده کنیم راه درست‌تری را طی کرده‌ایم. می‌توان با استفاده از بازی آموزش داد و این آموزش فقط مختص کودک نیست و حتی برای مخاطب بزرگسال نیز قابل اجرا است.


او اظهار داشت: اگر مجوعه آدم‌هایی که جلو و پشت دوربین هستند تعامل خوبی با هم داشته و خلاق باشند، خروجی کار گرم و دلچسب می‌شود. این برنامه از گوشی هوشمند که اقتضای دنیای امروز است استفاده کرده و در عین‌حال شخصیت‌هایی که جلوی دوربین هستند، شخصیت‌های دوست‌داشتنی هستند. در مجموع «شهربازی» برنامه‌ای متفاوت و امروزی است.


مدیر شبکه پنج سیما درخصوص امکان بیشتر شدن زمان برنامه گفت: زمان طولانی ممکن است باعث کندی روند برنامه شود و از گرمی و حرارت آن کم کند. ما زمان‌بندی سه هفته‌ای برای ماه مبارک رمضان داریم که باید به اقتضای آن برای پخش، برنامه‌ریزی کنیم. مایلیم زمان را تا حد کمی افزایش دهیم اما کنداکتور زمان ثابتی برای خبر، سریال و موارد دیگر دارد که باید براساس آن برنامه‌‌ریزی کنیم.


سعید اشناب در پایان تاکید کرد: «شهربازی» برنامه‌ای خانوادگی است و خانوادگی بودن این برنامه از نقاط قوت آن است. قرار بر این است که در ادامه تمهیداتی انجام شود تا برنامه، تبلیغی برای دور هم جمع شدن خانواده به منظور بازی کردن باشد. امیدواریم این وجه خانوادگی بودن کار ادامه داشته باشد.


انتهای پیام/4139/


انتهای پیام/

ارسال نظر