صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۳

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور

تفاهم نامه همکاری میان صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر نصرت‌الله ضرغام و دکتر علیرضا مصداقی نیا، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به امضا رسید.
کد خبر : 4787

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، همکاری در زمینه اجرای 20 طرح تحقیقاتی در راستای سیاست ها و اولویت های تحقیقاتی اعلام شده توسط حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که مورد تایید صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور باشد و همچنین ایجاد یک کرسی پژوهشی مطابق ضوابط صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور از موضوعات این تفاهم نامه است.


بر اساس مفاد این تفاهم نامه در ابتدای هر سال حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اولویت های تحقیقاتی و موضوعات مورد نظر را مشخص کرده و به صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور اعلام می دارد، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور نیز طی سفارش طرح ها و طبق روال، پیشنهادها را بررسی کرده و حداکثر ظرف 3 ماه نتیجه را به حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می کند.


همچنین در ابتدای هر سال حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور سهم خود را از اعتبارات طرح های تحقیقاتی مورد نظر بر اساس توافقی که در این تفاهم نامه نموده اند اختصاص خواهند داد.


طبق این تفاهم نامه هر یک از طرفین متعهد می شوند اطلاعات اخذ شده مربوط به طرف مقابل را به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم، بدون مجوز طرف مقابل در اختیار شخص دیگری قرار ندهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر