صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۳ - ۱۴ آبان ۱۳۹۴

چاپ بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب در واحد نجف آباد

با انتشار چهار کتاب فیلتر‌های آنالوگ، آموزش کاربردی نرم افزار CIMATRON، اصول و کاربرد میکروسکوپ‌های الکترونی عبوری و نظری به جمال ادبی حافظ، تعداد کتب منتشر شده از سوی انتشارات واحد نجف آباد به بیش از ۳۰۰ عنوان رسید
کد خبر : 47840

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، کتاب فیلتر‌های آنالوگ درCMOS نانومتری تالیف اورمان هایمو ترجمه دکتر سید محمد علی زنجانی و مهندس فرناز فروتن با موضوع پالایه‌های برقی و نیمه هادی‌های اکسید فلز مکمل و نانو الکترونیک از سوی انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد روانه بازار نشر شد.


همچنین کتابهای آموزش کاربردی نرم افزار CIMATRON تالیف مهندس افشین امامی خواه، اصول و کاربرد‌های میکروسکوپ‌های الکترونی عبوری تالیف دکتر محمد اسدی و نظری به جمال ادبی حافظ تالیف دکتر مسیح بهرامیان دیگر کتابهایی هستند که توسط انتشارات این دانشگاه منتشر شده است.


زنجانی در کتاب فیلتر‌های آنالوگ به بررسی و طبقه بندی فیل‌تر‌ها، فناوری CMOS و روند نوآورانه تقویت کننده‌های عملیاتی برای دانشجویان مهندسی برق پرداخته است.


در بخشی از کتاب نرم افزار CIMATRON چنین می‌خوانیم: این نرم افزار به همراه قابلیت‌های زیاد در بخش CAD/CAM و انعطاف پذیری بالا در ساخت قطعات در زمره شش نرم افزار بر‌تر مورد استفاده شرکت‌های خودرو سازی قالب سازی و قطعه سازی قرار دارد.


در کتاب اصول و کاربرد‌های میکروسکوپ الکترونی عبوری آمده: میکروسکوپ الکترونی عبوری از جمله تکنولوژی است که در آن از پرتو الکترونی متمرکز شده برای بدست آوردن تصاویر استفاده می‌شود این میکروسکوپ‌ها ابزاری نیرومند و دارای قابلیت‌های فراوان برای تصویربرداری، آشکار سازی و ارائه اطلاعات مفید درباره پدیده‌های بسیار کوچک هستند


بهرامیان در مقدمه کتاب نظری بر جمال ادبی حافظ آورده است: در قلمرو حافظ‌شناسی از دیر زمان صاحب نظران کمر همت بسته و آثار ارزشمندی عرضه کرده‌اند لکن در حوزه زیبایی‌های لفظی اثری فراهم نیامده و آنچه مسلم است اینکه هنوز نکته‌های نا‌گشوده و سخن‌های ناگفته بسیار است و اگر از سر آگاهی و عشق باز هم در دیوان حافظ تامل شود، متامل را دست آورد‌ها نصیب خواهد شد. سخن عشق نه آن است که آید به بیان ساقیا می‌ده و کوتاه کن این گفت و شنفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر