صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۳ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
عضو شورای شهر تهران:

فعالیت زباله‌گردها در پایتخت همچنان ادامه دارد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به شیوع کرونا، شهرداری تهران جمع‌آوری و تفکیک زباله خشک را متوقف کرده اما در برخی مناطق همچنان شاهد جمع‌آوری زباله از مخازن توسط زباله‌گردها و وانتی‌ها هستیم.
کد خبر : 478225

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سید آرش حسینی میلانی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تداوم تفکیک زباله خشک در مخازن توسط زباله‌گردها اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا، شهرداری تهران جمع‌آوری و تفکیک زباله خشک را متوقف کرده اما متأسفانه همچنان در برخی مناطق شاهد جمع‌آوری زباله از مخازن توسط زباله‌گردها و وانتی‌ها هستیم. 


وی تصریح کرد: موضوع زباله‌گردها فرابخشی است و نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف است. 


این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این مطلب که ورودی مجتمع آرادکوه ۲۰ درصد افزایش داشته و لازم است سازوکارهای همکاری و نظارتی افزایش یابد، گفت: با توجه به اصل تقدم رعایت حقوق عامه، از دادستان تهران و فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ درخواست می‌کنم با همکاری شهرداری مانع زباله‌گردی در سطح شهر شوند. 


حسینی میلانی افزود: به شهرداری تذکر می‌دهم تا سازوکارهای نظارتی و بازرسی را در سطح نواحی تقویت کند. ساماندهی برداشت غیرمجاز باید در اولویت شهرداران مناطق قرار گیرد و کمک‌های لازم برای رسیدگی به وضعیت کودکان زباله‌گرد و خانواده‌هایشان با همکاری استانداری و بهزیستی انجام پذیرد.


وی در پایان گفت: از شهروندان محترم تهرانی درخواست می‌کنم در صورت مشاهده زباله‌گردی و برداشت غیرمجاز از مخازن از طریق سامانه ۱۳۷ و کد ۶ اطلاع‌رسانی کنند.


انتهای پیام/4105


انتهای پیام/

ارسال نظر