صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۱ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
دهقان در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

لزوم نگاه ویژه به محتوای تبلیغات رسانه‌ای در شرایط شیوع ویروس کرونا

عضو مرکز تحقیقات طب پیشگیری و سلامت جمعیت دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: برخی از تبلیغات رسانه‌ای می‌‌تواند موجب تجمع افراد در مراکز خرید شود که با کلیه دستورالعمل‌ها و مراقبت‌های بهداشتی اعلامی از سوی وزارت بهداشت در تضاد است.
کد خبر : 478011

نصیر دهقان در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: این روزها به‌صورت جسته و گریخته در برخی از رسانه‌ها شاهد تبلیغات گسترده در زمینه انواع حراج‌ها و تخفیف‌های مختلف برای تشویق مردم به خرید کالاهای غیرضروری در شرایط جدی اخیر هستیم.
وی افزود: برخی از تبلیغات رسانه‌ای می‌‌تواند موجب ازدحام و تجمع افراد در مراکز خرید شود که با کلیه دستورالعمل‌ها، توصیه‌ها و مراقبت‌های بهداشتی اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تضاد است.
عضو مرکز تحقیقات طب پیشگیری و سلامت جمعیت دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه مسئولان رسانه‌های تصویری و آنلاین باید با تولید محتواهای مورد نیاز و مهارت‌افزایی اقشار جامعه در راستای بهداشت فردی گام‌ بردارند، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید با تشویق بیشتر مردم به انجام فعالیت‌های هدفمند خانوادگی، چرایی لزوم ماندن افراد در خانه و تاثیر شگرف آن در عدم تخریب زنجیره انتقال کرونا، کوشا باشند تا بتوانیم با هم‌افزایی و مشارکت جمعی در مسیر شکست کرونا موفق شویم‌.
انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر