صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۱۱ - ۱۳ آبان ۱۳۹۴

حذف پرسپولیس از جام حذفی؛ صعود ذوب‌آهن به جمع 4 تیم پایانی

تیم فوتبال ذوب آهن با پیروزی مقابل پرسپولیس 10 نفره به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد.
کد خبر : 47775

به گزارش گروه ورزشی آنا، تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن امروز چهارشنبه در ورزشگاه فولادشهر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود ذوب آهن به اتمام رسید تا سرخپوشان در مرحله یک چهارم نهایی از این مسابقات کنار بروند. مرتضی تبریزی در دقیقه ۱۰۷ و رضا شکاری در دقیقه ۱۱۵ برای ذوب آهن گلزنی کردند. این بازی در طول ۹۰ دقیقه و در حالی که پرسپولیس ۱۰ نفره بود، با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسیده بود.


پرسپولیس در حالی که سوشا مکانی و مهدی طارمی را به خاطر محرومیت در اختیار نداشت، این بازی را با ترکیب ایمان صادقی، محسن بنگر، رضا نور محمدی، محمد انصاری، وحید حیدریه، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان (مرتضی قدیمی پور)، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده (لوکا ماریچ) و جری بنگستون (علی علیپور) آغاز کرد ولی طولی نکشید که بازی با تصمیم یدالله جهانبازی برای دقایقی به جنجال کشیده شد.


جهانبازی در دقیقه ۲۲ در تصمیمی مشکوک، ایمان صادقی دروازه‌بان پرسپولیس را از زمین اخراج کرد تا پرسپولیس ۱۰ نفره شود. این اخراج در حالی صورت گرفت که کاوه رضایی در حالتی تک به تک با صادقی قرار داشت و دروازه‌بان پرسپولیس شوت رضایی را خارج از محوطه جریمه با سینه خود دفع کرد ولی تشخیص داور این بود که دروازه‌بان پرسپولیس توپ را با دست دفع کرده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر