صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۵ - ۱۲ آبان ۱۳۹۴

تاکید رئیس واحد دامغان بر انسجام هسته‌های پژوهشی در دانشگاه‌ها

رئیس شورای پژوهش و فن‌آوری دانشگاه آزاد استان سمنان گفت:‌ با توجه به کاهش چشمگیر دانشجویان در سطح کشور، توجه به فعالیت‌های دانش‌بنیان در راستای توسعه درآمدها، ضرورت ویژه‌ای پیدا می‌کند اما این امر محقق نمی‌شود مگر با افزایش فعالیت‌های پژوهشی کاربردی که به ظهور و تولید محصول منجر شود.
کد خبر : 47447

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حسین عباسپور در جلسه شورای پژوهش و فن‌آوری دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با حضور معاونان پژوهش و فن‌آوری واحدهای دانشگاهی استان سمنان برگزار شد، بیان کرد: باید هسته‌های پژوهشی در دانشگاه‌ها برای ایجاد محصولات دانش‌بنیان باید منسجم‌تر شوند.


سرپرست واحد دامغان به حضور پررنگ واحدها در جشنواره پژوهشی استان که به مناسبت هفته پژوهش در آذر سال جاری به میزبانی این واحد برگزار خواهد شد، تأکید کرد و گفت: واحدهای دانشگاهی باید سعی کنند در این جشنواره که در حاشیه آن نمایشگاهی نیز برگزار خواهد به معرفی واحدها و ایده‌ها فناور و همچنین ارائه دستاوردهای پژوهشی برتر خود بپردازند. همچنین استادان واحدهای استان در کارگاه آموزشی جنبی این جشنواره با موضوع انتشارات معتبر بین‌المللی شرکت خواهند کرد.


رئیس شورای پژوهش و فن‌آوری دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان همچنین از معاونان پژوهشی واحدهای استان سمنان خواست تا در راستای ارتقای جایگاه و بسط فرهنگ پژوهش در این جشنواره مشارکت همه جانبه‌ای داشته باشند.


در این جلسه تصویب شد که به پژوهشگران برتر استان و نیز طرح‌های برون‌دانشگاهی، نشریات، دانشجویان برتر و واحدهای فناور، جایزه و تندیس جشنواره پژوهشی استان اعطا شود که بدین منظور باید واحدهای دانشگاهی مستندات خود را به حوزه معاونت پژوهش و فن‌آوری واحد دامغان برای جمع‌بندی و برنامه‌ریزی ارسال کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر