صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۹ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
جشن ملی/ واعظی در جمع خبرنگاران:

درصد مشارکت مردم در انتخابات مجلس بیشتر از دوره‌های قبلی است

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: از ۸ صبح تاکنون درصد مشارکت نسبت به دوره قبل و حتی در برخی از حوزه‌ها بیشتر از دوره قبل اعلام شده است.
کد خبر : 473393

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمود واعظی با حضور در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات کشور درباره انتخابات اظهار کرد: امروز انتخابات در همه نقاط کشور به صورت آنلاین در حال برگزاری است و با مشاهده آرا دریافتیم که حضور مردم بسیار خوب بوده است .


وی گفت: امیدواریم شاهد برگزاری یک انتخابات خوب و پرشوری در سراسر کشور باشیم، همانطور که رهبر معظم انقلاب امروز صبح و همچنین در سخنرانی های قبلی تاکید داشتند.


رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: مردم با شوقی به پای صندوق های رای می آیند و تاکنون که 3 ساعت از آغاز رای گیری گذشته درصد مشارکت نسبت به دوره قبل افزایش یافته است.


واعظی ادامه داد: تشکیل مجلس قوی با حضور پررنگ و رای مردم نشان دهنده انسجام و وحدت داخلی است و صرفا، به معنای تشکیل یک مجلس نیست.


وی بیان کرد: در این شرایط تحریم، حضور پررنگ مردم می تواند پیامی به منطقه و عرصه بین الملل باشد که این تحریم ها و فشارهای حداکثری باعث افزایش وحدت و انسجام بیشتر مردم در کشور خواهد شد.


رئیس دفتر رئیس‌جمهور افزود: مشارکت قوی یعنی یک ایران قوی تر، امن تر و ایرانی که فشارهای خارجی روی آن تاثیری ندارد، امیدوارم همینطور مردم در سراسرکشور برای تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی انصافا سنگ تمام گذاشتند و به جهانیان نشان دادند با ترور نمی توانید این مردم را که روی پای خود ایستادند و پشت رهبری هستند بین آنها تفرقه ایجاد کنید، در انتخابات امروز هم حضور باشکوهی داشته باشند.


واعظی گفت: راهپیمایی 22 بهمن بسیار فوق العاده بود مخصوصا درجایی که برف و باران بود در آذربایجان و جاهای مختلف کشورکه اینگونه مردم آمدند و حضور بسیار معناداری داشتند. 


وی با ابراز امیدواری از اینکه امروز یک روز ماندنی باشد و هرسه این سه حادثه بزرگ یک نوعی پیامی باشد برای همه کشورهایی که با ما دوست هستند و بدانند که با یک کشور و مردم بسیار منسجمی دوست هستند. و به آن تعداد محدود کشوری که دشمنی می کنند آنها بفهمانند تصمیمی که برای فشار به ایران گرفتند تصمیمی غلطی بوده و حتما اثر نخواهد کرد و امیدوارم که سال99 از سال 98 بهتر باشد.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان 0 نظر
ناشناس
08:00 - 1398/12/05
واقعا؟ با مشارکت 21 درصدی مردم تهران ، برآورد عالمانه تان تحقق یافت
سید علی
12:59 - 1398/12/03
درصد مشارکت مردم بالای 180 درصد بوده درود به شرف مردم
محمد حسین فتحی
23:33 - 1398/12/02
من فقط برای رهبر عزیزم در انتخابات شرکت کردم جان من وتمام خانوادهام فدای ناراحن نشدن رهبرم عاشقتم