صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
سخنگوی قوه قضائیه در بیستمین نشست خبری:/ 2

رأی متهمان محیط زیستی صادر شد/ تبادل تبعه آلمانی دستگیرشده در ایران با یک ایرانی بازداشتی در آلمان

سخنگوی قوه قضائیه جزئیات حکم صادرشده متهمان محیط زیستی را اعلام کرد.
کد خبر : 472771

به گزارش خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، غلامحسین اسماعیلی صبح امروز در ادامه نشست خبری خود درباره صدور رای متهمان محیط زیستی گفت: رای پرونده متهمان موسوم به محیط زیست صادر و قطعی شده است. مراد طاق باز فرزند قاسم به جرم همکاری با آمریکا به ۱۰ سال حبس و رد وجوه دریافتی از دولت آمریکا محکوم شده است. همچنین نیلوفر بیانی به ۱۰ سال حبس، هومن جوکار به ۸ سال حبس، طاهر قدیریان به ۸ سال حبس، سام رجبی تبریز فرزند پرویز به ۶ سال حبس، سپیده کاشانی به ۶ سال حبس، امیرحسین خالدی به ۶ سال حبس و عبدالرضا کوهپایه به ۴ سال حبس محکوم شده‌اند.


اسماعیلی درباره آخرین وضعیت پرونده آشوبگران در آبان ماه سال جاری گفت: ما بارها اعلام کردیم که صف مردم از اغتشاش‌گران جدا بود و رسیدگی به پرونده آشوبگران در دست بررسی است و برای برخی حکم نیز صادر شده است. در بین بازداشت شدگان افرادی بودند که با جریان نفاق همکاری می‌کردند. در یکی از این پرونده‌ها با باند امیر آلمانی که باند تبهکاری بودند مواجه بودیم. این فرد سابقه کیفری داشت و از اراذل و اوباش بود و در آبان ماه بانک آتش زد و بعد از اقدامات خود به ترکیه رفت اما با پیگیری‌ها از ترکیه بازگشت. این فرد در ترکیه با جریان نفاق نیز جلساتی را داشت و حکم این باند صادر شده است و به دلیل قطعی نبودن از بیان جزئیان معذورم.


سخنگوی قوه قضائیه در بیستمین نشست خبری:/۱


بی‌تفاوتی به انتخابات مجلس، سیلی دشمن را در پی خواهد داشت/ حکم ۵۰ مفسد اقتصادی صادر شد


وی درباره بازگرداندن یکی از ایرانیان به کشور گفت: یکی از هموطنان ما در آلمان که کارهای تجاری می‌کرد با توصیه آمریکا بازداشت می شود. در آمریکا پرونده‌ای برای وی تشکیل شد و آمریکایی‌ها اصرار داشتند تا این فرد به آمریکا برود اما تلاش وزارت خارجه و قوه قضائیه مانع این کار شد و یک تبعه آلمانی که مدت‌ها قبل در ایران به دلیل عکسبرداری از اماکن غیرمجاز بازداشت شده بود و در دادگاه به ۳ سال حبس محکوم شده بود، را در یک فرایند قضائی با هموطن خود تبادل کردیم.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر