صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۷ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد؛

امدادرسانی به بیش از ۲۵ هزار هموطن گرفتار در برف و کولاک/ 7 هزار نفر اسکان اضطراری یافتند + تصاویر

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۲۵ هزار و ۶۱۰ نفر از هموطنان گرفتار در برف و اسکان اضطراری ۷ هزار و ۱۳۰ نفر در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر : 471772

مرتضی سلیمی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص به بارش برف سنگین از 19 بهمن ماه تاکنون در بسیاری از استان‌های کشور گفت: در این مدت ٢۲ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران و همدان متأثر از برف و کولاک بودند که تلاش کردیم حداکثر امدادرسانی را به آنان داشته باشیم.


وی با اشاره به حضور یک‌هزار و 887 نیروی امدادگر در قالب 377 تیم امدادی برای کمک به هموطنان گرفتار در برف و کولاک گفت: تا این لحظه و در ۱۶۳ محور کوهستانی نیروهای امدادی هلال احمر خدمات امدادی را به ۲۵ هزار و ۶۱۰ نفر از هموطنان ارائه کرده‌اند.








رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به انتقال ۱۲۱ هموطن گرفتار در جاده‌های کشور به نقاط امن و ۳۲ نفر به مراکز درمانی اشاره و اظهار کرد:  در مدت 5 روز گذشته ۷ هزار و ۱۳۰ نفر از هموطنان از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده‌اند و ۸۴۹ خودرو نیز از برف رهاسازی شده است.


سلیمی به آمار ارائه خدمات امدادی به هموطنان گرفتار در برف اشاره کرد وافزود: ۵ هزار و ۹۱۴ تخته پتو، ۵ هزار و ۶۸ بسته غذایی، ۲هزار و ۳۴۶  کیلوگرم خرما، ۲۱ هزار و ۱۸۰ قرص نان، ۸ هزار و ۲۰۷ بطری آب معدنی، ۱۴ هزار و ۲۵۶ بسته بیسکویت و ۵۵ هزار و ۶۶۲ قوطی کنسرو میان متاثران توزیع شده و امدادرسانی در اردبیل و گیلان ادامه دارد.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

ارسال نظر