صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۰ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
نمکی:

هیچ مورد ابتلاء به کرونا در کشور وجود ندارد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه  کرونا برای ایران و جهان تهدید به حساب می‌آید و صدای پای کرونا را از پشت مرزها می‌شنویم، گفت: خوشبختانه تا به امروز هیچ گونه مورد ابتلاء به کرونا در کشور مشاهده نشده است.
کد خبر : 471562

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سعید نمکی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات کشور برای مقابله با ویروس «کرونا»، اظهار کرد: کرونا چه برای ایران و چه برای جهان یک تهدید به حساب می‌آید و صدای پای کرونا را از پشت مرزها می‌شنویم.


وی افزود: خوشبختانه تا به امروز هیچ گونه مورد ابتلاء به کرونا در کشور مشاهده نشده است.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به خبر ابتلای یک زن به «کرونا»، گفت: موردی که مطرح می‌شود، مربوط به یک خانم چینی در زنجان بود که تحت نظر بوده و سه بار از او تست انجام گرفت؛ تمامی این تست‌ها نیز خوشبختانه همه منفی بوده و تا به امروز هم خوشبختانه هیچ مورد مثبتی از ابتلاء به کرونا نداریم.


نمکی همچنین در مورد دانشجویانی که از ووهان چین به کشور بازگشته‌اند، گفت: هم‌وطنان ما که از ووهان بازگشته‌اند، در قرنطینه بوده و تمامی تست‌هایی که انجام گرفته و بررسی‌هایی که انجام شد، منفی بوده و خوشبختانه حال همه آنها خوب است.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در ۳۶ نقطه از مبادی ورودی کشور همه موارد را تحت نظر داریم، افزود: پروازهای مستقیم از چین نیز خوشبختانه و یا متأسفانه برقرار نیست. البته ما اصلاً خوشحال نیستیم روابط با جهان دچار مشکل باشد و امیدواریم هرچه زودتر مشکل آنها حل شود.


انتهای پیام/4082/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر