صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
زادبوم:

بودجه مشوق‌های صادراتی تخصیص می‌یابد

معاون وزیر و ریاست کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: با پیگیری‌های انجام شده و همکاری سازمان برنامه‌وبودجه، شاهد تخصیص بودجه مشوق‌های صادراتی در آینده نزدیک باشیم.
کد خبر : 471267

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم با اشاره به ابلاغ بسته حمایت از صادرات غیرنفتی توسط ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و تعهد سازمان توسعه تجارت ایران در خصوص تدوین و ابلاغ شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه با هدف تسهیل پرداخت مشوق‌های صادراتی، استفاده از نظرات کارشناسان درون و برون‌سازمانی را ارزشمند عنوان کرد.


وی ضمن تأکید بر سوابق قبلی پرداخت مشوق‌های صادراتی در سازمان توسعه تجارت ایران، استفاده از تجربیات قبلی در خصوص تدوین دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌ها را مفید دانست.


زادبوم گفت: تشکیل دبیرخانه کارگروه مشوق‌های صادراتی با حضور کارشناسان بخش‌های مختلف سازمان از جمله رویکردهای جدید سازمان توسعه تجارت ایران بوده و کارگروه مشوق‌های صادراتی جهت تسریع در پرداخت مشوق‌های صادراتی به زودی تشکیل خواهد شد.


معاون وزیر و ریاست کل سازمان توسعه تجارت ایران در پایان، اظهار امیدواری کرد که با پیگیری‌های انجام شده و همکاری سازمان برنامه‌وبودجه، شاهد تخصیص بودجه مشوق‌های صادراتی در آینده نزدیک باشیم.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر