صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۹ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

ادامه اقتدار استقلال در آسیا به شرط غلبه بر پلیس عراق

استقلال ایران برای آنکه نمایش مقتدرانه‌اش در لیگ قهرمانان آسیا را ادامه دهد باید برابر الشرطه عراق برنده شود.
کد خبر : 471083

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال استقلال ایران که با اقتدار وارد مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شده است در اولین دیدار خود ساعت 18 امروز در ورزشگاه فرانسوا حریری اربیل به مصاف الشرطه عراق می‌رود.


آبی‌پوشان نمایش چشم‌نوازی در دو دیدار قبلی خود در لیگ قهرمانان آسیا داشتند و توانستند در مراحل پلی‌آف برابر تیم‌های الکویت کویت و الریان قطر به پیروزهای بسیار خوبی برسند. شاگردان فرهاد مجیدی در گام نخست برابر حریف کویتی به برتری 3 بر صفر رسیدند و سپس در گام دوم در مصاف با نماینده قطر 5 بر صفر برنده شدند تا حریف آماده‌شان را در خانه‌اش تحقیر کنند.


آبی‌پوشان ایران در شرایطی با نماینده عراق بازی خواهند کرد که در بازی امروز هم غایبان زیادی دارند. سیاوش یزدانی و عارف غلامی در خط دفاعی مصدوم هستند، فرشید اسماعیلی در خط هافبک به شرایط بازی نرسیده و شیخ دیاباته و محمد بلبلی مهاجمان مصدوم نماینده ایران هستند. باوجود این غایبان، استقلال در دربی 91 برابر پرسپولیس بازی برتری نسبت به صدرنشین لیگ برتر ارائه کرد و در آخرین لحظات از کسب 3 امتیاز بازماند. شرایط استقلال مساعد است و احتمال آنکه امروز هم بتواند برنده شود بسیار زیاد خواهد بود. اگرچه کیفیت زمین چمن دیدار امروز مناسب نیست و این موضوع کار را برای آبی‌ها سخت خواهد کرد.


الشرطه در شرایطی برابر استقلال بازی خواهد کرد که در هفته‌های اخیر شرایط مساعدی نداشته است. این تیم در 5 بازی قبلی 3 شکست را متحمل شده و در رتبه یازدهم لیگ عراق ایستاده است. بعید به نظر می‌رسد که شاگردان الکساندر ایلیچ در بازی امروز شانس کمی برای کسب امتیاز داشته باشند و تنها عاملی که می‌تواند به تیم پلیس عراق کمک کند تا بازنده از زمین بیرون نیاید نمایش ضعیف نماینده ایران خواهد بود.


ساعت 19:05 امروز دیگر دیدار گروه A لیگ قهرمانان آسیا را تیم‌های الوحده امارات و الاهلی عربستان به میزبانی نماینده امارات برگزار خواهند کرد. این دو تیم که در رده سوم لیگ‌های کشورشان ایستاده‌اند بدون شک حریفان جدی‌تری برای استقلال خواهند بود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر