صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۰۱ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴
در گفت‌وگو با آنا

محسن مسلمان: ذوبی‌ها راست می‌گویند ما را بدون دو بازیکن اصلی ببرند/ پرسپولیس نیازی به ارفاق ندارد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز 19 هفته باقی‌مانده و فاصله زیادی با صدرجدول نداریم. با کسب چند پیروزی جزو تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی خواهیم بود.
کد خبر : 47077

محسن مسلمان پس از مدت‌ها نیمکت‌نشینی در ترکیب پرسپولیس در بازی با استقلال جزو 11 بازیکن اصلی تیم بود و با عملکرد قابل قبول خود یکی از عواملی بود که مانع شکست تیمش در این دیدار شد. مسلمان حالا می‌تواند در دیدار با ذوب‌آهن نیز یکی از مهره‌های تاثیرگذار برانکو باشد.


وی در خصوص شرایط پرسپولیس پس از دربی به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «در دیداری که حق‌مان پیروزی بود به تساوی رسیدیم، با این حال خوشحالم که سعی‌ و تلاشی که کردیم نتیجه داد. در حال حاضر روحیه خیلی خوبی داریم و شرایط تیم ایده‌آل است. در حال گذراندن تمرینات‌مان هستیم تا با آمادگی کامل به مصاف ذوب‌آهن برویم.»


هافبک پرسپولیس در مورد دیدار با ذوب‌آهن نیز بیان داشت: «بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم. شرایط این بازی با دیگر بازی‌هایی که در جریان رقابت‌های لیگ برگزار می‌کنیم، فرق دارد. به هر صورت بازی‌های جام حذفی چون به صورت تک بازی انجام می‌شود دشوارتر است. هر تیمی که کمتر اشتباه کند شانس بیشتری برای پیروزی دارد. ما باید دقت کنیم که ذوب‌آهن میزبان است و تلاش خواهد کرد تا از امتیاز میزبانی‌اش حداکثر استفاده را ببرد. بنابراین برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی حداکثر تلاش‌مان را خواهیم کرد.»


مسلمان در واکنش به اظهارنظر برخی بازیکنان ذوب‌آهن مبنی بر اینکه ای کاش پرسپولیس با ترکیب کامل در این دیدار حاضر می‌شد و طارمی و مکانی غایب نبودند، ‌خاطرنشان کرد: «‌همه چیز در زمین مسابقه مشخص می‌شود. ذوبی‌ها راست می‌گویند ما را بدون دو بازیکن اصلی تیم ببرند، مطمئن باشید ما اعتراضی نخواهیم کرد. پرسپولیس نیازی به ارفاق ندارد.»


مسلمان در مورد پیش‌بینی خود از نتیجه دیدار با ذوب‌آهن و اینکه پرسپولیس می‌تواند در زمین خراب فولادشهر نتیجه بگیرد، تصریح کرد: «سخت است که بتوان نتیجه بازی را حدس زد. خراب بودن زمین هم نباید دلیل بازی ضعیف ما شود. الان اکثر زمین‌ها خراب است و به سختی ورزشگاهی پیدا می‌شود که زمین چمن خوبی داشته باشد. بهتر است بهانه‌ای نداشته باشیم و به جای حرف زدن کار را در زمین مسابقه تمام کنیم.»


وی درباره علت رشد خوب پرسپولیس در هفته‌های اخیر، عنوان کرد: «‌ما از همان ابتدا خوب بازی می‌کردیم اما در کسب نتیجه خوش شانس نبودیم. با یکدیگر هم قسم شده‌ایم تحت هر شرایطی که شده در دیدارهایی که داریم، موفق شویم. به رغم اینکه مشکلات مالی خیلی زیاد است اما به خاطر حمایت هواداران‌مان هم که شده با جدیت بیشتری تمرین می‌کنیم و در تلاشیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.»


هافبک پرسپولیس درخصوص اینکه هنوز امید به قهرمانی در میان بازیکنان تیم وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: «100 درصد به قهرمانی در لیگ امید داریم. هنوز 19 هفته باقی‌مانده و فاصله زیادی با صدرجدول نداریم. با کسب چند پیروزی جزو تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی خواهیم بود.»


مسلمان در مورد اینکه با تمام شدن بازی‌های سخت پرسپولیس بازی‌های آسان این تیم در نیم فصل اول باقیمانده است، یادآور شد: «همه تیم‌ها سخت هستند و نباید هیچ حریفی را دست‌کم بگیریم. معتقدم که برای رفتن به رده‌های بالای جدول باید رقیبان‌مان را که همگی سخت‌ هستند را شکست دهیم. به این دلیل که ما پرسپولیس هستیم و باید شایستگی‌های‌مان را ثابت کنیم.»


وی درباره اینکه چقدر به گلزنی مقابل ذوب‌آهن فکر می‌کند، نیز اظهار داشت: «هیچ بازیکنی نیست که از گلزنی بدش بیاید. من هم از این قاعده مستثنی نیستم. دوست دارم با گل‌هایم شادی را به هواداران پرسپولیس هدیه کنم اما مهم‌تر از گلزنی من پیروزی پرسپولیس است. تمامی بازیکنان تیم باید تلاش کنند تا پرسپولیس موفق شود. این هدف با ارزش‌تر است.»


هافبک پرسپولیس در خصوص اینکه حسین عبدی سخنگوی باشگاه گفته با آمدن اسپانسر مشکلات مالی تیم حل شده است،‌ گفت: «‌نظری در این‌باره ندارم. در باشگاه پرسپولیس هر کسی وظیفه‌ای دارد و باید آن را به درستی انجام دهد. ما نباید بهانه مشکلات مالی را بیاوریم و آن را دلیلی بر عدم نتیجه‌گیری‌مان اعلام کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر