صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول مطرح کرد؛

زنده نگه‌داشتن روحیه مقاومت و شهادت با پیوست‌های فرهنگی مسابقات ورزشی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با اشاره به پیوست‌های فرهنگی مسابقات ورزشی این دانشگاه گفت: از حیث فرهنگی این مسابقات فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت را در جامعه زنده نگه می‌دارد.
کد خبر : 470540

علی افروس در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به مسابقات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در روزهای اخیر در واحد دزفول، این دانشگاه میزبان مسابقات دسته یک فوتبال و دسته دو فوتسال دانشجویان سراسر کشور دانشگاه آزاد اسلامی بوده‌ایم.


وی افزود: پیش‌ازاین دوره از مسابقات نیز دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول میزبان مسابقات ورزشی در رشته‌های دارت، کشتی و.. در سطح کشوری و استانی بوده است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با بیان اینکه بسیاری از ورزشکاران و قهرمانان ملی در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می‌کنند و بسیاری از آنا در این دانشگاه به عنوان هیئت‌علمی و ... مشغول به کار هستند، عنوان کرد: از همین رو سطح کیفی مسابقات ورزشی این دانشگاه بالا است و این مسابقات فرصت خوبی برای معرفی ورزشکاران جوان و جویای نام به جامعه ورزشی کشور است.


افروس یکی دیگر از نکات مثبت مسابقات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی را «پیوست‌های فرهنگی» آن دانست و گفت: مسابقات ورزشی با عنوان یادواره‌های شهدای گمنام، شاخص دفاع مقدس و یا به نام شهدای مقاومت نام گذری شده است. هم‌چنین در طی مسابقات نیز از خانواده‌های شهدا نیز تجلیل کرده‌ایم و در مسابقات آتی نیز این رویه ادامه خواهد داشت.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان خوزستان یکی از مناطق دفاع مقدس و مهد دلیران است در میزبانی مسابقات ورزشی، ورزشکاران از مناطق جنگی و مناطق تاریخی این استان بازدید می‌کنند. این موارد پیوست‌های فرهنگی مسابقات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی است و از حیث فرهنگی این مسابقات فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت را در جامعه زنده نگه می‌دارد.


انتهای پیام /4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر