صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۳ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان+اینفوگرافیک

در اینفوگرافیک این مطلب به اهمیت حضور مدیران توسعه بازار در شرکت‌های نوپا پرداخته شده است.
کد خبر : 470193

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پیرامون مسائل، مشکلات و دستاوردهای مربوط به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های کشور، حرف بسیار برای گفتن وجود دارد، اما یکی از این مشکلات، نبود یک مدیر کهنه کار یا آشنا به محیط بازار است.


کسی که بتواند یک شرکت تازه تاسیس را با معرفی توانمندی‌ها و خدماتش به بازارهای داخلی و جهانی معرفی کند.


وجود چنین مدیری یک نیاز جدی و ضروری برای هر شرکتی است که در این داده‌نما به اهمیت حضور مدیران توسعه بازار در شرکت‌های نوپا پرداخته شده است:



انتهای پیام/4112/


انتهای پیام/

ارسال نظر