صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۳ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴

تشکیل ستاد استقبال از ریاست جمهوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از تشکیل ستاد استقبال از ریاست جمهوری در این دانشگاه خبر داد و گفت: استقبال از دولت تدبیر و امید در استان سمنان بی‌نظیر خواهد بود.
کد خبر : 47001

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر طاهره میرساردو در جلسه ستاد استقبال از ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان سمنان گفت: استقبال از دولت تدبیر و امید و دکتر روحانی در استان زادگاهش بی‌نظیر خواهد بود.


میرساردو در جلسه ستاد استقبال از دولت تدبیر و امید که اعضاء هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار حضور داشتند با بیان اینکه عملکرد مثبت دولت تدبیر و امید باعث شده تا رضایتمندی بی نظیری را در کشور از مجموعه دولت شاهد باشیم، گفت: استقبال پرشور مردم و تلاش و همکاری مسئولان در این راستا موجب تکریم ارزش‌های انقلاب و ناامیدی دشمنان جمهوری اسلامی و خشنودی مقام معظم رهبری و موجب پیشرفت و توسعه استان خواهد بود.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به حضور دانشگاهیان در مراسم استقبال از رئیس جمهور و هیات دولت به عنوان نهادهای نخبه پرور استان اشاره کرده و افزود: ایجاد شور و نشاط و روحیه مشارکت در این سفر مهم بسیار حائژ اهمیت است و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برنامه ریزی ها و بسترهای لازم برای مشارکت حداکثری دانشگاهیان را فراهم خواهد کرد.


میرساردو این سفر را از جهات مختلف بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و آن را مایه افتخار و برکت برای استان سمنان دانست و یکی از دلایل مهم این موضوع رویکرد بی نظیر وزارت خارجه و تیم مذاکره کننده هسته‌ای و در راس آن رهبری معظم انقلاب و ریاست محترم جمهوری عنوان کرد.


وی افزود: اولین سفر ریاست جمهوری بعد از توافقات هسته ای به استان سمنان باعث افتخار مردم این دیار است که میزبان رئیس جمهور و هیات دولت هستند و مردم و مسئولان قدردان درایت ریاست محترم جمهوری در مسئله هسته ای هستند.


در این جلسه تمهیدات لازم برای استقبال باشکوه دانشگاهیان و عموم مردم از ریاست جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید به استان سمنان انجام می شود، برنامه ریزی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر