صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

«101 حکایت اخلاقی» و «بابا لنگ دراز» تجدید چاپ شدند

مجموعه‌ی سه جلدی «101 حکایت اخلاقی» و رمان «بابا لنگ دراز» توسط انتشارات قدیانی تجدید چاپ شد.
کد خبر : 469804

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، مجموعه‌ی سه جلدی «101 حکایت اخلاقی» با ترجمه زهره معینی‌فر و بازنویسی مهدی حجوانی در نوبت چاپ دهم وارد بازار کتاب شد.


در این مجموعه 101 حکایت اخلاقی و آموزنده کوتاه برای خوانندگان سال‌های پایانی دبستان و دوره راهنمایی فراهم آمده است. عناوین جداگانه هر جلد عبارت‌اند از: «کودک و دزدان»، «عابد و دینارها» «شبی در کنار چوپان».


نخستین جلد کتاب حاوی 34 داستان با مضمون‌های امانت‌داری, حلم و بردباری, صبر, راستگویی, طاعت و عدل است. جلد دوم نیز در بردارنده 34 حکایت پندآموز است که در شش بخش موضوعی اخلاقی وفاداری, شکر, توکل, مهرورزی و اخلاص گنجانده شده‌اند. در سومین جلد نیز 33 حکایت با پیام‌ها و درون مایه‌های  ایثار, دوست داشتن, تواضع, نیکی, مشورت و شجاعت فراهم آمده است.


قابل ذکر است این کتاب مورد تأیید و معرفی شده در کتابنامه رشد وزارت آموزش و پرورش است و همچنین برگزیده‌ی نخستین جشنواره کتاب برتر انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان سال 1385 است.


انتشارات قدیانی، مجموعه سه جلدی 101 حکایت اخلاقی با ترجمه زهره معینی‌فر و بازنویسی مهدی حجوانی را در نوبت چاپ دهم، تیراژ یک هزار و 100 نسخه و قیمت 25 هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.


بابا لنگ به چاپ چهاردهم رسید


رمان معروف «بابا لنگ دراز» اثر «جین وبستر» با ترجمه مهرداد مهدویان در دو قطع جیبی و وزیری تجدید چاپ شد. بابا لنگ‌دراز یک رمان نامه‌نگارانه‌ی دنباله‌دار، اثر جین وبست، نویسنده آمریکایی است.


این رمان اولین بار در سال ۱۹۱۲ منتشر شد. این داستان ماجراهای قهرمانش را، که یک دختر جوان به نام «جودی آبوت» است، در سال‌های تحصیل در کالج روایت می‌کند. جودی برای یک مرد ثروتمند و خیّر که تابه‌حال او را ندیده‌است نامه می‌نویسد. بابا لنگ‌دراز موفق‌ترین کتاب جِین وبستر است.


انتشارات قدیانی، رمان بابا لنگ دراز را در قطع وزیری، نوبت چاپ چهاردهم با قیمت 25 هزار تومان و قطع جیبی در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.


انتهای پیام/4028/


انتهای پیام/

ارسال نظر