صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۰ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

آغاز عملیات احداث دومین تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری

عملیات احداث دومین تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری و خیابان فرجام به‌منظور رفع بار ترافیکی بزرگراه‌ شهید باقری آغاز شد.
کد خبر : 469797

میکائیل علیپور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در ارتباط با آغاز عملیات احداث دومین تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید باقری و خیابان فرجام اظهار کرد: پس از انجام مطالعات کارشناسی، عملیات احداث دومین تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری و خیابان فرجام به طول حدود 195 متر و عرض حدود 13 متر در دستور کار قرار گرفت.


وی ادامه داد: بزرگراه شهید باقری به‌واسطه اتصال آن به سه بزرگراه دیگر از اهمیت زیادی در منطقه 4 شهرداری تهران برخوردار است و از زمان احداث چندین دوربرگردان در آن منجر به بروز اختلال در عبورومرور خودروها شده بود.


معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 تهران تصریح کرد: با بهره‌برداری از این تقاطع بار ترافیکی بزرگراه‌های اصلی منطقه از جمله شهید باقری، شهید حاج قاسم سلیمانی و  شهید زین الدین کاهش پیدا می‌کند.


علیپور در ارتباط با مشخصات فنی این تقاطع غیرهمسطح گفت: این پل با عرشه صندوقه بتنی سگمنتال پیش ساخته به روش طره متعادل به مساحت 2هزار و 535 متر مربع دارای سه دهانه 46 متری در وسط و دو دهانه 28 متری در طرفین در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/4105/
 


انتهای پیام/

ارسال نظر