صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۱ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴

کتاب «در روشنای شهادت» منتشر شد

شهین امیری کارشناس حوزه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان کتاب در روشنای شهادت را با مضمون ارزش‌های اخلاقی و اعتقادی تالیف کرد.
کد خبر : 46963

شهین امیری کارشناس ارشد فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: کتاب در روشنای شهادت با موضوع بازشناخت ارزش‌های اعتقادی و اخلاقی در آینه وصایای شهدای دفاع مقدس تالیف شده است.


وی با تشکر از زحمات دکتر عباسعلی رستمی نسب عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان که بر این کتاب مقدمه نگاشته است، افزود: این کتاب سعی کرده است با روحیه پژوهشی به وصیت‌نامه‌ها، خاطرات، نامه‌ها و یادداشت‌های برجای مانده از شهدا توجه کرده و حقایق ناگفته را استخراج و برملا کند.


امیری ادامه داد: شهیدان دوره درخشان دفاع مقدس در ایران انقلابی در زمره قهرمانانی هستند که با عشق و آگاهی، دفاع از حریم حق را برگزیدند و با ایثار جان شیرین و نازنین خود، استقلال و آزادی ملت سرافراز خویش را پاس داشته و ارج نهادند، اما آنچه این شهیدان والامقام را به انتخاب این گزینه شریف رهنمون شد، تربیت دینی آنها و تعلق خاطر کم مانند آنان به گوهر دیانت بود.


وی تاکید کرد: آنچه در این اثر که در حکم درآمد و مقدمه است، مورد توجه قرار گرفته، چگونگی اثرپذیری شهیدان از آموزه‌های تربیتی مبتنی بر اصول و ارکان نظری و عملی دین مبین اسلام و ثمرات عینی و عملی آن در صحنه نبرد و جهاد است.


انتهای پیام/

ارسال نظر