صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۰۳ - ۰۹ آبان ۱۳۹۴

ذوب‌آهن و گسترش حریفان‌شان را گلباران کردند/ صدر جدول آبی ماند

ذوب‌‌آهن اصفهان، صبای‌قم، گسترش فولاد تبریز، سایپا و ملوان بندرانزلی با شکست رقبای خود به رده‌های بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر راه یافتند.
کد خبر : 46850

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری 6 دیدار ادامه یافت. در تبریز تیم گسترش فولاد میزبان پدیده مشهد بود که در پایان این تیم را با حساب ۴ بر یک شکست داد. مگنو باتیستا (۱۰)، محمد ابراهیمی (۳۸) و سعید دقیقی (۴۲- پنالتی) و محسن سیدی(92) زننده گل‌های تیم گسترش فولاد بودند. تیم پدیده در دقیقه توسط ایگور پراهیچ (۸۶) یکی از گل‌ها را پاسخ داد. گسترش فولاد با این برد ۱۷ امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده‌بندی صعود کرد.


شاگردان مجید جلالی در زمین سیاه جامگان ۲ بر یک برنده شد. غلامرضا رضایی (۲۵) و روزبه شاه علی دوست (۵۸) دو گل تیم سایپا را به ثمر رساندند. تنها گل سیاه جامگان هم توسط امید سینگ (43) به ثمر رسید. نارنجی پوشان هم با این پیروزی ۱۷ امتیازی شدند و در جایگاه هفتم قرار گرفتند.


صبای قم دست به کار بزرگی زد و 2 بر یک از سد تراکتورسازی گذشت. کارلوس کاردوسو (۲۰- گل به خودی) و کریم اسلامی (۴۱) برای صبای قم و حمزه یونس (۲۹) برای تراکتورسازی گلزنی کردند.شاگردان علی دایی با این پیروزی موفق شدند تا رده چهارم جدول بالا بیایند. جایگاه تونی نیز متزلزل‌تر شد.


ملوان انزلی نیز در زمین خود یک بر صفر برابر فولاد خوزستان به برتری رسید. حسین ماهینی در دقیقه 48 تک گل تیمش را به ثمر رساند تا شاگردان حمید استیلی ود را به رده هشتم جدول برسانند. فولاد نیز ر رده پانزدهم جدول باقی ماند تا احتمال برکناری اسکوچیچ بیش از پیش احساس شود.


در فولاد شهر اصفهان تیم ذوب آهن با برتری قاطعانه ۴ بر صفر برابر راه آهن بهترین نتیجه خود را در این فصل به دست آورد. کاوه رضایی (۲۴ و ۶۷)، مرتضی تبریزی (۶۹) و اکبر صادقی (۸۱) زنندگان گل‌های ذوب‌آهن بودند. شاگردان یحیی گل‌محمدی با این پیروزی 19 امتیازی شدند و ضمن کم کردن فاصله خود با تیم صدرنشین لیگ به 3 امتیاز در رده سوم جدول باقی ماندند.


استقلال خوزستان که می‌توانست با برتری در زمین نفت تهران ۲۲ امتیازی شود و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال تهران به صدر جدول صعود کند در زمین حریف با نتیجه بدون گل متوقف شد تا این شانس را از دست بدهد.


در آخرین دیدار نیز سپاهان در ادامه نتایج ضعیف خود این بار در اهواز و مقابل تیم استقلال این شهر به تساوی یک بر یک رضایت داد. محمدرضا خلعتبری (25) برای سپاهان و فرزاد آشوبی(81 پنالتی) برای استقلال اهواز گلزنی کردند. با این نتیجه جایگاه فرکی به شدت متزلزل شد چرا که این تیم به رده ششم جدول سقوط کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر