صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۵۸ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام گلپایگانی:

تعداد تلفات نظامیان آمریکایی در عین‌الاسد را می‌دانیم

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: قدرت بیان و حرف‌های بی‌محابا و تهدید، توخالی نیست و خبر داریم چه تعداد از نیروهای آمریکا در حمله به پایگاه نظامی آمریکایی کشته شدند و این همه قدرت و هیمنه نیروهای مسلح و سپاه به برکت خون شهیدان است.
کد خبر : 468239

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی شامگاه شنبه در مراسم همایش سالروز حماسه مردمی ششم بهمن سال ۶۰ در آمل با بیان اینکه آتش عشق و محبت امام حسین (ع) خاموش نمی‌شود، تصریح کرد: اربعین گذشته در اربعین حسینی بیش از ۲۰ میلیون نفر در مراسم پیاده‌روی شرکت کردند و این نشان از عشق به امام حسین (ع) دارد.


وی افزود: به برکت انقلاب، نظام اسلامی و خون شهیدان از جمله سردار شهید سلیمانی و هم‌رزمانش و جوانان پاک‌باخته که حاضر هستند تا آخرین نفس برای حفظ این نظام بجنگند و شهید شوند، دارای عزت و افتخار هستیم.


حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رسیدگی به خانواده معظم شهدا و ملاقات با آنان را از برنامه‌های همیشگی مقام معظم رهبری بیان کرد و گفت: اگر امروز نفس می‌کشیم و عزت داریم و فرمانده سپاه کشور می‌گوید اگر آمریکا جسارتی کند، آنجایی را که بیشتر دوست دارد درهم خواهید کوبید، به برکت خون شهیدان است.


هیمنه نیروهای مسلح و سپاه به برکت خون شهیدان است


وی افزود: این قدرت بیان و حرف‌های بی‌محابا و تهدید، توخالی نیست و خبر داریم چه تعداد از نیروهای آمریکا در حمله به پایگاه نظامی آمریکایی کشته شدند و این همه قدرت و هیمنه نیروهای مسلح و سپاه به برکت خون شهیدان است.


وی با اظهار اینکه آل سعود ظالم هستند و غضب کردند، افزود: اکنون شیعیان و مسلمانان نمی‌توانند به راحتی در بقیع و حرمین شریفین، زیارت‌نامه بخوانند و زیارت کنند و از خداوند تقاضای سقوط آل سعود داریم.


آیت‌الله محمدی گلپایگانی با اظهار اینکه آل سعود، آل سقوط است تصریح کرد: انشاءلله به‌زودی شاهد سقوط آن خواهیم شد.


رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اظهار اینکه حیف بود سردار قاسم سلیمانی در بستر بمیرد زیرا همواره شهادت آرزویش بود، افزود: رذل‌ترین افراد عالم دستور ترور وی را صادر کردند.


نام سردار سلیمانی پشت دشمن را می‌لرزاند


وی اخلاص را از ویژگی‌های برجسته سردار سلیمانی بیان کرد و افزود: ایشان یک نظامی و فرمانده سپاه قدس بود و در کنار آن یک دیپلمات برجسته بوده است و شرح حال عراق، لبنان، یمن، سوریه در مشت وی بود.


آیت‌الله گلپایگانی ادامه داد: نام و شجاعت سردار سلیمانی، پشت دشمن را می‌لرزاند و اولین فردی بود که در نبرد با دشمنان، حمله را آغاز می‌کرد و از مرگ هراسی نداشت.


رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به تشییع باشکوه مردم ایران و عراق از پیکر مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش گفت: تشییع جنازه این بزرگ‌مرد انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرده است و نام وی برای ابد و همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد شد.


وی با گرامیداشت حماسه ششم بهمن سال ۶۰ مردم آمل اظهار کرد: تکریمی که حضرت امام راحل نسبت به شهر آمل داشتند نسبت به هیچ شهری در کشور نداشته است.


آیت‌الله گلپایگانی تصریح کرد: منافقان کوردل تصور می‌کردند می‌توانند آمل را محاصره کنند اما حماسه مردمی، نقشه‌هایشان را از بین برده است.


وی با بیان اینکه ایران کشور امام حسین (ع)، اربعین و اهل بیت است، افزود: انشالله این پرچم به دست مبارک حضرت امام زمان (عج) خواهد رسید.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر