صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
علوی:

حقوق تیم ملی و باشگاه‌های ایران تضییع نشد/ آسیب‌های احتمالی به فوتبال کشورمان وارد نمی‌شود

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: مهم‌ترین مسئله در پیروزی بزرگ فوتبال ایران که یک وفاق همه‌جانبه را در کنار خود داشت، جلوگیری از تضییع حقوق تیم ملی و باشگاه‌ها بود.
کد خبر : 467912

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی درباره جلسه امروز مهدی علی‌نژاد معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون و مدیران باشگاه‌های نماینده ایران در لیگ قهرمانان با دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد: خوشبختانه در جلسه‌ای که امروز برگزار شد، هیئت اعزامی بر مواضع به‌حق باشگاه‌های کشورمان بر بحث میزبانی رقابت‌ها تأکید و تصریح کردند.


وی ادامه داد: مجموعه وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر محترم ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، مجلس شورای اسلامی، رسانه‌های گروهی و به‌ویژه مردم عزیز و علاقه‌مند در روزهای گذشته مواضع واحد و متحدی را اتخاذ کردند و در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با اجماع ملی صورت گرفته ضمن پذیرش شروط کشورمان رسماً تأیید کرد که کشورمان همچون گذشته میزبان شایسته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشد.


سخنگوی فدراسیون فوتبال افزود: با توافق بزرگ صورت گرفته، ضمن دفاع همه‌جانبه از هویت باشگاه‌های فوتبال کشورمان و عزت ملی، از آسیب‌های احتمالی به فوتبال کشورمان در آینده هم جلوگیری شد. در جلسه امروز هم هیئت اعزامی بر این نکته تأکید و تصریح داشتند که میزبانی حق تیم‌های ایرانی است و هیچ دلیلی بر برگزاری مسابقات در کشور ثالث وجود ندارد. برگزاری مسابقات دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی تیم‌های کشورمان از نظر فنی هم اتفاق مهمی است و همراهی صدها هزار تماشاگر در رقابت‌ها، کمک بزرگی در جهت موفقیت نمایندگان شایسته کشورمان خواهد بود. این موضوع با رایزنی‌های وسیع و دیپلماسی خردمندانه صورت گرفته در هفته اخیر به تحقق پیوست و در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بر برگزاری مسابقات گروهی در کشورمان تضمین ارائه کرد.


علوی تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله در این پیروزی بزرگ که یک وفاق همه‌جانبه را در کنار خود داشت، جلوگیری از تضییع حقوق تیم ملی بود. بدین ترتیب، تیم ملی هم مانند گذشته در کنار هواداران پرشور میزبان رقابت‌های خود در مقدماتی جام جهانی خواهد بود و تهدید عدم میزبانی در این مسابقات هم از روی سر ایران برداشته شد که این مهم فقط با حمایت تام و تمام مردم غیرتمند کشورمان امکان‌پذیر بود که یک اجماع ملی شکوهمند را شکل داد و باعث حفظ حقوق باشگاه‌ها و تیم ملی شد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر