صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۴۹ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
امیرآبادی فراهانی:

یارانه هر نفر به 75 هزار تومان افزایش یابد

عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: از محل باقی‌مانده درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین می‌تواند میان 78 میلیون نفر توزیع شود و در نتیجه یارانه هر فرد 30 هزار تومان بیشتر شود.
کد خبر : 467592

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از خانه ملت، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت‌رئیسه مجلس با انتقاد از نحوه پرداخت کمک معیشتی به مردم، گفت: دولت در پرداخت یارانه بنزین عمل مناسبی نداشته است به همین دلیل افراد بسیاری به نمایندگان مراجعه کرده و از این روند ناراضی هستند.


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیته متشکل از آقایان تاجگردون، محبی‌نیا، بنده و نمایندگان دولت تبصره 14 لایحه بودجه سال 99 را در روزهای گذشته بررسی کردند، افزود: در این جلسه نمایندگان سازمان برنامه‌وبودجه اذعان کردند که اطلاعی از لیست دریافت‌کنندگان یارانه بنزین، ندارند.


یارانه نقدی افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی بیش از یک صد هزار تومان می‌شود؟


وی با اشاره به بررسی نحوه پرداخت کمک معیشتی در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99، پیشنهاد داد: بهتر است 5 هزار میلیارد تومان از 31 هزار میلیارد تومان حاصل از افزایش قیمت بنزین، در اختیار نهادهای حمایتی قرار گیرد تا یارانه افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی بیش از یک صد هزار تومان شود.


افزایش یارانه هر ایرانی به 75 هزار تومان


این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: 26 هزار میلیارد تومان باقی‌مانده از درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین نیز میان 78 میلیون نفر توزیع و یارانه هر فرد 30 هزار تومان بیشتر شود. در صورت موافقت با این پیشنهاد یارانه نقدی هر ایرانی 75 هزار تومان می‌شود.


عضو هیئت‌رئیسه مجلس همچنین درباره افزایش منابع موردنیاز برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال 99، تصریح کرد: دولت یک درصد از هزینه شرکت‌های دولتی سود ده را به عنوان منبع شناسایی کرده بود که به پیشنهاد بنده این رقم در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 به 2 درصد افزایش یافت بنابراین منبع جدیدی حدود ایجاد شد که می‌توان از این اعتبار برای افزایش بودجه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، رتبه‌بندی معلمان و... استفاده کرد.


اختصاص یک هزار میلیارد تومان برای از بین بردن محرومیت توسط بسیج سازندگی


عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 از اختصاص یک هزار میلیارد تومان برای از بین بردن محرومیت توسط بسیج سازندگی خبر داد که این اعتبار از محل دریافت مالیات از خانه‌ها و خودروهای لوکس تأمین می‌شود.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان 0 نظر
سیدابوذر حسینی
17:59 - 1398/11/02
با این پول دیگه منو این همه خوشبختی محاله
ناشناس
16:22 - 1398/11/02
احمدخان اول موضعتو مشخص کن وکیل حقوقی مردمی، یا وکیل و مدافع جیب دولت. یعنی بعبارتی میخای به من که خانوار دو نفره هستم 60 تومان اضافه کنید و معیشتم که 103 تومانه دو قطع کنید بعدشم منت بذارید و بگید یارانه تونو افزایش دادیم. البته بهتون حق میدم وقتی پراید 8 میلیونی رو کردید 60 بعد منت گذاشتید کردینش 59500 و شد تیتر و هشتک رسانه ها خودرو ارزان شد .... چی بگیم والا .....آب در هاون
ناشناس
08:43 - 1398/11/02
اگربنزین 1500 تومان و تک نرحی شود ، هم رضایت مردم جلب می شود و هم تورم پایین می آید .
مهدی وفایی سعدی
20:44 - 1398/11/01
من از کار افتاده وزارت صنایع هستم ودوفرزند مدرسه ای دارم برای اینکه دخل و خرج کفاف بچه ها را نمیدهد خانمم مشغول کار در بوفه یک مدرسه شده است که آن هم درآمد ناچیزی دارد از شما تفاضای بسته معیشتی رادارم باتشکر