صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۳ - ۰۹ آبان ۱۳۹۴
در گفت‌وگو با آنا

ابراهیم آشتیانی: نتیجه مساوی حق هر دو تیم بود/ تعویض‌های مظلومی ناشیانه بود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: با تعویض‌های ناشیانه مظلومی پیش بینی می کردم که پرسپولیس بتواند گل تساوی را به ثمر برساند.
کد خبر : 46687

ابراهیم آشتیانی ضمن بیان این مطلب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص دربی روز گذشته بیان داشت: «دربی به دلیل حساسیت ها و جذابیت هایی که دارد همیشه مسائل روحی روانی و حاشیه آن نسبت به مسائل فنی برتری دارد. در دربی 81 هم این قضیه به خوبی دیده شد.»


وی افزود: «هر دو تیم بازی خوبی ارائه دادند هر چند که می توانستند بهتر هم باشند. در اوایل نیمه اول بازی دست استقلال بود و پرسپولیس در دو صحنه شانس گلزنی داشت اما در نیمه دوم با گل استقلال جنگندگی و حملات بازیکنان پرسپولیس بیشتر شد. در دقایق ابتدایی استقلالی ها به راحتی می توانستند دروازه پرسپولیس را باز کنند اما با گذشت زمان این پرسپولیس بود که به بازی مسلط‌تر شد.»


پیشکسوت پرسپولیس در خصوص نتیجه این دیدار عنوان کرد: «به نظرم نتیجه مساوی حق هر دو تیم بود. مظلومی در نیمه دوم ناشیانه بازیکنان خط حمله را تعویض کرد و زمانی هم که فشار بر روی بازیکنانی دفاع بالا می رود آنها تمرکز کافی نخواهند داشت. هر چند با تعویض های مظلومی پیش بینی می شد که پرسپولیس بتواند گل تساوی را بزند.»


آشتیانی همچنین در خصوص عملکرد پرسپولیس اظهار کرد: «پرسپولیس این اواخر در کار گروهی و ترکیبی سرعت بالایی داشت. برانکو توانست در کار ترکیبی سرعت بازیکنان را بالا ببرد و همین امر باعث برتری پرسپولیس در جریان بازی شد.»


وی همچنین به عملکرد محسن ترکی هم اشاره کرد و گفت: «خوشبختانه این بازی نسبت به دربی های قبل متفاوت بود و صحنه مشکوکی نداشت که باعث درگیری هر دو تیم شود. هر چند که بازیکنان هر دو تیم هم به خاطر شادی روح هادی نوروزی احترام یکدیگر را حفظ کردند و فکر می کنم این اولین دربی بود که بازیکنان حرمت همدیگر را نگه داشتند و شاهد حرکات زشتی هم در جریان بازی نبودیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر