صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۲ - ۲۸ دی ۱۳۹۸

جابجایی ۹۰۰ هزار نفر از شهروندان و شركت كنندگان در نمازجمعه توسط متروی تهران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: متروی تهران و حومه از ساعت ۹:۳۰ صبح روز جمعه گذشته تا پایان مراسم نماز جمعه به صورت رایگان به شهروندان و نمازگزاران خدمت‌رسانی کرد و جابجایی ۹۰۰ هزار نفر در این روز به ثبت رسید.
کد خبر : 466800

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، فرنوش نوبخت گفت: متروی تهران و حومه از ساعت ۹:۳۰ صبح روز جمعه 27 دی‌ماه تا پایان مراسم نماز جمعه به صورت رایگان به شهروندان و نمازگزاران خدمت‌رسانی کرد


وی با اشاره به اینکه در این روز با برنامه‌ریزی مناسب از تمامی امکانات استفاده شد، افزود: با توجه به تعداد مسافران با همراهی تمام نیروهای شاغل در مترو، تلاش کردیم تا شاهد تسهیل در رفت و آمد مسافران در ایستگاه های خطوط هفتگانه باشیم.


مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه گفت: در این روز ۹۰۰ هزار نفر توسط متروی تهران جابجا شدند که بیشترین آمار جابجایی مربوط به خط یک متروی تهران بود.


نوبخت تصریح کرد: با توجه به نزدیکی ایستگاه‌های شهید بهشتی و مصلای امام خمینی(ره) به محل برگزاری نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) استفاده از مترو این وسیله حمل و نقل عمومی درون شهری یکی از انتخاب‌های اصلی نمازگزاران بود و در این راستا شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برای ارائه خدمات‌رسانی شایسته و با برنامه‌ریزی‌ مناسب سرويس‌دهي خوبي را به شهروندان و مسافران ارائه داد.


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران وحومه خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالاي مسافران در زمان برگشت از دو ايستگاه مصلاي امام خميني(ره) و شهيد بهشتي تلاش کردیم تا سرویس‌دهی مناسب و منظمی را به شهروندان و نمازگزاران ارائه دهیم.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

برچسب ها: فرنوش نوبخت مترو
ارسال نظر