صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۷ - ۲۶ دی ۱۳۹۸

نگاهی کوتاه به کارنامه مربی خارجی جدید استقلال

مربی جدید تیم فوتبال استقلال در تیم‌های مختلف اروپایی مسئولیت‌های مختلفی داشته است.
کد خبر : 466634

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اصرار فرهاد مجیدی بر داشتن دستیار غیر ایرانی در کادر فنی استقلال به نتیجه رسید و «نبوشا میلیشیچ لکیچ» که ملیتی صربستانی - اسپانیایی دارد برای حضور در جمع مربیان استقلال شب گذشته وارد ایران شد.


این مربی که به تازگی از 60 سالگی عبور کرده و وارد شصت و یکمین بهار زندگی‌اش شده، از سال 1993 در سمت‌های مختلف فنی از جمله سرپرست، دستیار سرمربی و مدیر فنی در باشگاه‌های بزرگی چون رئال و اتلتیکو مادرید به فعالیت پرداخته است.


لکیچ در آغاز مدیر فنی تیم «زِمون» صربستان شد، در ادامه سرپرست تیم‌های فوئنلابرادا، زیر 19 سال اتلتیکو مادرید اسپانیا و «زِمون» صربستان بود. سپس مدیر فنی تیم رئال مادرید C و مربی تیم زیر 19 سال رئال مادرید شد. وی در ادامه فعالیت ورزشی خود سرپرست تیم‌های رئال مادرید کاستیا اسپانیا، غیرت و زیر 19 سال قزاقستان بود. لکیچ در رئال مادرید C کمک مربی بود و متصدی تیم جوانان رئال مادرید شد. سپس کمک مربی آلکورکون اسپانیا بود و بعد از آنکه مدیر فنی «وِرِیا» بلغارستان شد، یک فصل هم به‌عنوان سرمربی در این تیم کار کرد.


دستیار فرهاد مجیدی در شرایطی به کادر فنی استقلال اضافه شده که سال‌ها سابقه حضور در تیم‌های اروپایی را در کارنامه دارد اما هیچ‌گاه در سمت مهمی فعالیت نداشته و باید دید می‌تواند به استقلال کمک شایانی کند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر