صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۱ - ۰۹ آبان ۱۳۹۴

عضو هیأت علمی واحد قشم، رئیس شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان شد

طی حکمی از سوی رئیس شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی مریم طلا، عضو هیات علمی واحد قشم به سمت رئیس شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان منصوب شد.
کد خبر : 46610

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در جلسه شورای تخصصی دبیرخانه هیات امنای استان هرمزگان با معرفی و اهدای حکم زنان فرهیخته به مریم طلا با بیان نقش زنان در توسعه جوامع پیشرفته و در حال توسعه گفت: بدون شک نقش بی بدیل زنان در توسعه جوامع بشری به خوبی محرز و مشخص است.


مهدی باقری، نقش این شورا را در شناخت پتانسیل بانوان دانشگاه آزاد مهم خواند و خواست تا با برنامه ریزی دقیق، نقش این شورا به خوبی عملیاتی و پررنگ باشد.


رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد استان هرمزگان نیز با بیان این مهم که زنان به عنوان قشر تاثیر گذار خدمات ماندگاری انجام داده اند افزود: امروز نقش زنان در جامعه در کنار مردان ، نشان از شایستگی این قشر در تمام ابعاد جامعه دارد.


محسن دهقانی با اشاره به نگاه ویژه ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی به زنان فرهیخته، بیان داشت: انتخاب و انتصاب زنان به سمت روسای واحدهای دانشگاهی و سایر سمت ها توسط دکتر حمید میرزاده، نشان از لیاقت این قشر در ابعاد مدیریتی دارد .


مریم طلا نیز ضمن اعلام برنامه های خود گفت: تمام تلاش خود را جهت اعتلای این مهم انجام می دهم و امید دارم بتوانم در این سمت نقش ارزنده و خدمات قابل قبولی ارائه دهم


گفتنی است دکتر فاطمه طباطبایی ــ رئیس شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی در این حکم ضمن اشاره به نقش بی بدیل دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقاء آموزش عالی کشور ، سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی را در هدایت و حمایت از ظرفیت بانوان در جهت پیشبرد آرمان های جمهوری اسلامی ایران بسیار تأثیرگذار و ستودنی خوانده و آورده است: با توجه به تعهد و تجربیات سرکار عالی در حوزه فعالیت های دانشگاهی، به مدت 2 سال به این سمت منصوب می شوید.


شایان ذکر است دکتر مریم طلا عضو هیأت علمی واحد قشم است که سمت های معاونت پژوهش واحد قشم و معاونت آموزش واحد بین الملل قشم و چاپ چندین مقاله علمی و پژوهشی را نیز در کارنامه خود دارد.




انتهای پیام/

ارسال نظر